Da Grasso to największa franczyzowa sieć pizzerii w Polsce. Nasza historia rozpoczęła się w Łodzi, gdzie w 1996 roku powstał pierwszy lokal. Obecnie na terenie kraju działa ponad 190 lokali Da Grasso w prawie 140 miastach. Naszym celem jest dostarczanie najlepszego jedzenia, kiedy chcesz, gdzie chcesz i tak jak lubisz. Dlatego rozwijamy nasze kompetencje, narzędzia i usługi tak, by dostarczać posiłki wszędzie tam, gdzie nasi przyjaciele tego potrzebują. W naszym menu poza wieloma pysznymi rodzajami pizzy każdy znajdzie coś dla siebie – burgery, makarony oraz sałaty. Chcesz z nami pracować i zostać przyjacielem od pizzy? Złóż aplikację!
Lider obszaru OCOK / Project Manager
Miejsce pracy: Łódź
Poszukujemy dynamicznego lidera, który będzie odpowiedzialny za rozwój nowych kanałów sprzedaży pizzy, w tym czatów, chatbot-ów, voicebot-ów, Contact Center. Osoba na tym stanowisku będzie miała kluczową rolę w zapewnieniu sukcesu naszej strategii cyfrowej i poszerzeniu naszej obecności na rynku.
Zakres obowiązków:
- Współtworzenie strategii rozwoju innowacyjnych kanałów sprzedaży cyfrowej w oparciu o jasno zdefiniowane cele biznesowe.
- Monitorowanie i analiza wyników nowych kanałów sprzedaży, optymalizacja strategii i procesów.
- Tworzenie i zarządzanie zespołem Contact Center (docelowo kilkanaście osób).
- Rekrutacja, szkolenie i onboarding.
- Monitorowanie wydajności i zapewnienie jakości obsługi klienta.
- Motywowanie i coaching zespołu.
- Pełnienie funkcji Project Managera.
- Koordynowanie zespołów biznesowych, technicznych i projektowych w celu zapewnienia efektywnego i terminowego realizowania projektów.
- Współpraca z dostawcami technologii w celu doboru i integracji najlepszych rozwiązań.
- Raportowanie statusu i postępów projektu w tym bezpośrednio do zarządu firmy.
- Nadzór nad procesami operacyjnymi związanymi z nowymi kanałami sprzedaży i wdrażanie zmian w celu poprawy efektywności.
Wymagania:
- Doświadczenie w sprzedaży/w e-commerce oraz znajomość nowych technologii, takich jak:
- Czaty, Czatboty i Voiceboty.
- Platformy telefoniczne.
- Inne narzędzia wykorzystywane w Contact Center.
- Znajomość technologii i trendów w obszarze cyfrowej sprzedaży.
- Udział w projektach wdrożeniowych.
- Pasja do innowacji i kreowania nowatorskich rozwiązań.
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki związane z zarządzaniem, informatyką lub technologiami cyfrowymi.
- Umiejętności organizacyjne i analityczne.
- Pozytywne podejście, zdolność do rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji.
Oferujemy:
- Możliwość udziału w kluczowych projektach zmieniających firmę jak i branżę.
- Kontrakt B2B/umowa o pracę (do uzgodnienia).
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
- Pracę w dynamicznym i innowacyjnym środowisku.
- Benefity (Karta Multisport, Medicover, Pizza Day).