Najnowsze oferty pracy

  • Contact Center Representative with Dutch

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Overview You’re a good communicator and you’re looking for a role that will give you a chance to polish your language skills. Although you don't have much professional experience, you learn fast and you're looking for an opportunity that will allow you to develop your business expertise, take...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zakres zadań: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów niemieckojęzycznych (biznesowych i indywidualnych) Rozwiązywanie problemów z zamówieniami; Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania cenowe; Weryfikacja zamówień; Budowanie dobrych relacji z klientami; Współpraca z innymi działami w...
  • Kundendienstspezialist mit Deutschkenntnissen

    Concentrix   małopolskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System im Auge, damit dir nichts entgeht. Finden Sie heraus, was falsch läuft und bieten Sie...
  • Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   małopolskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, chat i e-mail, dbanie o satysfakcję oraz informowanie klientów. Monitorowanie interakcji, rozwiązań i działań posprzedażnych w systemie CRM. Rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu różnych narzędzi. Współpraca w zespole w celu...
  • Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce z językiem niemieckim

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa niemieckojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych; Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami; Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze strony klienta; Kontrola poprawności zamówień; Utrzymywanie...
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.niemieckim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    5 dni
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    9 dni
    Cała Polska (zdalnie) Zadania: Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, oraz chat. Bieżące śledzenie zmian w procedurach i ich implementacja. Wymagania techniczne dla pracy zdalnej: Stałe i stabilne połączenie internetowe (min. 5 Mbps pobierania, 2 Mbps wysyłania).
  • Customer Support Advisor with German

    Concentrix   Szczecin    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Provide assistance via telephone, e-mail, chat and social media regarding the platform; Listen carefully and understand customer needs; Building a good relationship with the customer; Participate in activities and meetings to improve service quality and customer satisfaction;
  • Customer service specialist in the automotive industry with French

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall...
Zobacz więcej ofert pracy

Learning & Development Administrator with English language

Capita Group Plc
Kraków
praca stacjonarna
3439 dni temu

Capita is the UK’s largest business process outsourcing company. We started in 1984 as a Chartered Institute of Public Finance and Accountancy computer services division with just a couple of people on the payroll and evolved into an international company hiring 64,000 staff across UK, Europe, India and South Africa. Since its launch, Capita plc has grown to become a FTSE 100 company generating £3,8bn turnover at the end of 2014. Our goal is simple - to help our huge range of public and private sector clients improve service to their customers.

 

Capita Poland’s Krakow Business Centre was established in late 2011. We are a multi-disciplinary business process outsourcing centre set up by the Capita Group Plc. The centre provides state-of-the-art services offering employees the opportunity to work for various clients and develop expertise in a wide range of disciplines. At Capita Krakow we deliver multilingual business service that range from managing complex processes to more transparent transactions.

 

Given our expansion plans in a number of sectors and the addition of some exciting new projects, Capita is currently recruiting for the position of:


Learning & Development Administrator with English language

Location: Kraków

The role is delivery focused and responsible for completing day to day service delivery activities which ensure all events are delivered to a high standard. Provide client delight and operational excellence in a collaborative and innovative manner.

 

Main responsibilities:
  • Interacts with stakeholders in order to complete the booking process within SLA and develop strong relationships with internal and external stakeholders.

  • Maintain and manage personal workload effectively utilising relevant systems. Achieve internal SLA’s and client KPI’s, ensuring deadlines are met.

  • Take responsibility for day-to-day activities, such as sending out venue delegate lists and course reminders, to ensure we deliver a high standard of service.Ensuring that all course materials are sent in a timely fashion, as required.

  • Completion of course conversions on Capita KGL systems, where applicable.

  • Responsible for checking of Joining Instructions against Coursebooker.

  • Support the Client Teams to ensure specific event requirements are booked and carried out in advance of the course date.

  • Scheduling all onsite training rooms and equipment as appropriate through liaison with clients and suppliers or utilising specific booking systems.

  • Responsibility for the post event processing certificates and evaluations on a daily basis.

  • Processing exam results as required.

  • Answering general and supplier telephone calls and distribute or action as appropriate.

  • Working to business processes to ensure you are operating in a methodical and productive manner and providing feedback for areas which require improvement.

  • Share responsibility for own personal development and demonstrate through performance reviews.

  • Takes steps to foster own professional development, including undertaking relevant training and implementing the learning as appropriate to ensure achievement of personal, departmental and organisational development.

  • Any other duties as may be required to ensure timely completion of related team tasks.

Requirements:
  • This role requires strong multi-tasking and prioritisation skills, in order to achieve agreed deadlines whilst also supporting and contributing to multiple tasks.

  • Attention to detail, documenting and distributing information accurately and in a timely fashion as necessary.

  • Remain constructive at all times.

  • Educated to a degree level (Master’s, Bachelor’s or Engineering degree).

  • Fluency in spoken and written English

Role Competencies:
  1. Communication

  2. Team Working

  3. Customer Service and Relationship Management

  4. Innovation and Continuous Improvement

  5. Performance Management

  6. Commercial Awareness

  7. Results Focused

We offer:
  • Work in an international and multicultural environment.

  • Friendly work atmosphere.

  • Private medical healthcare.

  • Competitive salary and benefit packages.

  • Training and development opportunities within the company

We kindly inform you that we contact only chosen candidates. In your application please include the following statement: “I hereby authorize you to process my personal data included in my job application for the needs of the recruitment process (in accordance with the Personnel Protection Act 29.08.1997 no 133 position 883)”.
 

Podobne oferty

  • Contact Center Representative with Dutch

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Overview You’re a good communicator and you’re looking for a role that will give you a chance to polish your language skills. Although you don't have much professional experience, you learn fast and you're looking for an opportunity that will allow you to develop your business expertise, take...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zakres zadań: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów niemieckojęzycznych (biznesowych i indywidualnych) Rozwiązywanie problemów z zamówieniami; Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania cenowe; Weryfikacja zamówień; Budowanie dobrych relacji z klientami; Współpraca z innymi działami w...
  • Kundendienstspezialist mit Deutschkenntnissen

    Concentrix   małopolskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System im Auge, damit dir nichts entgeht. Finden Sie heraus, was falsch läuft und bieten Sie...
  • Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   małopolskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, chat i e-mail, dbanie o satysfakcję oraz informowanie klientów. Monitorowanie interakcji, rozwiązań i działań posprzedażnych w systemie CRM. Rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu różnych narzędzi. Współpraca w zespole w celu...
  • Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce z językiem niemieckim

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa niemieckojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych; Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami; Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze strony klienta; Kontrola poprawności zamówień; Utrzymywanie...
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.niemieckim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    5 dni
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    9 dni
    Cała Polska (zdalnie) Zadania: Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, oraz chat. Bieżące śledzenie zmian w procedurach i ich implementacja. Wymagania techniczne dla pracy zdalnej: Stałe i stabilne połączenie internetowe (min. 5 Mbps pobierania, 2 Mbps wysyłania).
  • Customer Support Advisor with German

    Concentrix   Szczecin    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Provide assistance via telephone, e-mail, chat and social media regarding the platform; Listen carefully and understand customer needs; Building a good relationship with the customer; Participate in activities and meetings to improve service quality and customer satisfaction;
  • Customer service specialist in the automotive industry with French

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall...