Jesteśmy jedną z największych agencji SEO w Polsce. Posiadamy prawie 15-letnie doświadczenie w pomaganiu naszym Klientom w ich codziennych zmaganiach w obszarze SEO i SEM. Naszą specjalnością są wysokiej jakości usługi pozycjonowania i prowadzenia kampanii Google AdWords dla klientów w Polsce i za granicą. Jeśli chcesz dołączyć do grupy najlepszych ekspertów z branży SEO i SEM, pasjonatów i profesjonalistów, dla których praca jest przyjemnością - zapraszamy do nas!
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko Lead Generation Specialist.
Na czym będzie polegać Twoja rola?
Jako Lead Generation Specialist będziesz odpowiedzialny/a za działania, których celem będzie nawiązywanie relacji z przyszłymi klientami naszej organizacji. Wykonanie tego zadania wiąże się z koniecznością posiadania wiedzy w zakresie digital marketingu, LinkedIn, email marketingu, znajomości narzędzi, a co najważniejsze umiejętności łączenia kropek na ścieżce od akcji do reakcji.
To możemy Ci zaproponować:
- elastyczne godziny pracy 7.00/9.00 15.00/17.00,
- stabilne zatrudnienie w firmie, która jest liderem rynku SEO,
- forma współpracy do wyboru UZ,UoP lub B2B,
- szkolenia z możliwością uzyskania branżowych certyfikatów,
- biuro przyjazne psom,
- strefę chill (PS4, bilard, piłkarzyki, lotki),
- prywatną opiekę medyczną LuxMed,
- dofinansowanie do Multisportu,
- dofinansowanie do okularów,
- urodzinowy dzień wolny,
- regularne integracje,
- biblioteczkę pracowniczą.
W praktyce będziesz odpowiadać za:
- prowadzenie kampanii prospectingowych na m.in. LinkedIn,
- wsparcie przy planowaniu i realizacji kampanii nastawionych na pozyskiwanie leadów,
- wsparcie przy tworzeniu i wdrażaniu scenariuszy marketing automation w cyklu życia klienta,
- poszukiwanie nowych kanałów i sposobów dotarcia do potencjalnych klientów,
- obserwacja i analiza zachowań klientów w celu budowy segmentacji e-mail marketingowej,
- analiza i optymalizacja procesów marketingowych klientów,
- analiza, raportowanie i optymalizacja prowadzonych kampanii marketing automation,
- budowanie baz danych do prowadzonych kampanii.
- masz min.2 letnie doświadczenie w zakresie lead generation (LinkedIn, cold marketing,)
- czujesz, że masz smykałkę do technicznej strony marketingu - innymi słowy dużym atutem będzie znajomość mechaniki działania narzędzi, reklamy i tego w jaki sposób można poprawiać i ulepszać to co się robi
- cechuje Cię duża samodzielność oraz analityczny umysł, który jest niezbędny dodo poprawnej oceny skuteczności działań
- mile widziana znajomość w branży IT, e-commerce,
- mile widziana znajomość HTML,
- mile widziana znajomość zagadnień z zakresu e-mail marketingu i digital marketingu,
- odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań,
- praktyczna znajomość Excela i umiejętność organizacji pracy własnej.