HigoSense– jesteśmy firmą, która łączy technologię z medycyną. Stworzyliśmy od podstaw i wprowadzamy na rynek EU przełomowe urządzenie do zdalnej diagnostyki, które definiuje od nowa pojęcie telemedycyny. HIGO, to nie tylko certyfikowany wyrób medyczny, ale kompleksowe rozwiązanie, które obejmuje m.in. platformę telemedyczną, aplikacje mobilne, szereg integracji czy algorytmy AI. Nasz zespół tworzą najlepsi specjaliści w swoich obszarach. Cenimy samodzielność, inicjatywę, uczenie się na błędach i tworzenie projektów od podstaw.
Aktualnie do zespołu poszukujemy osoby do samodzielnej roli:
Osób, które poruszają się swobodnie w świecie cyfrowym, a social media (w szczególności LinkedIn) i działania online są naturalnymi elementami ich dnia codziennego.
- masz doświadczenie na stanowisku w dziale obsługi klienta/sprzedaży/executive search researcher/telemarketingu
- MUST: bardzo dobrze komunikujesz się (pisemnie) w języku angielskim
- dodatkowy atutem będzie jeśli posiadasz znajomość rynku medycznego,
- rozumiesz, czym jest mowa korzyści, procesowe/systemowe działanie,
- potrafi konsekwentnie i skutecznie działać w zmieniającym się środowisku pracy
- potrafisz samodzielnie ustalać i rozumieć priorytety zadań
- umiesz i lubisz pracę na liczbach (analiza, wyciąganie wniosków)
To kluczowa rola, która wspiera pracę Teamu sprzedażowego. Jakie będą Twoje główne zadania?
- research potencjalnych klientów i selekcja z wyników wyszukiwania,
- inicjowanie i prowadzenie bezpośredniej komunikacji w social mediach, głównie na LinkedIn
- analiza i aktualizacja danych w CRM (m.in. Hubspot, Pipedrive)
- prospecting
- prowadzenie wstępnej komunikacji w potencjalnymi klientami
- umawianie spotkań sprzedażowych
W zamian za Twoje zaangażowanie zyskujesz:
- Wynagrodzenie oparte na Twoich umiejętnościach i zakresie odpowiedzialności, a nie na „widełkach”,
- Środowisko pracy, którego fundamentem jest różnorodność, otwarta komunikacja i satysfakcja ze swojej pracy,
- Pracę na Twoich mocnych stronach i feedbacku umożliwiającym szybki rozwój zawodowy i poszerzanie kompetencji,
- Możliwość rozwoju pod okiem i ze wsparciem doświadczonych menedżerów i specjalistów,
- A przede wszystkim współpracę z ludźmi, którzy lubią zarówno to, co robią, jak i samą pracę z Zespołem!
- Oczywiście nie zabraknie Ci:
- niezbędnych narzędzi pracy,
- biura w samym centrum Warszawy przy stacji M1 Centrum,
- możliwości pracy zdalnej,
- pracy na efektach, a nie sztywnych godzinach 9-17,
- kawy, herbaty, soków, ciast (często w nadmiarze), relaxu w gamming roomie czy podczas billarda,
- braku dress codu,
- prywatnej opieki zdrowotnej,
- karty multisport
Ścieżka Rekrutacji:
- Zgłoś się! Kliknij ‘aplikuj’ a uzyskasz dostęp do formularza aplikacyjnego, gdzie możesz wysłać nam swoje CV.
- Jeżeli spełniasz wymagania skontaktuje się z Tobą rekruter, aby przekazać więcej informacji o roli i lepiej Cię poznać.
- Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na spotkanie, podczas którego dowiedzą się więcej o Higo Sense, naszej kulturze i wartościach!
- Bez względu na wynik procesu rekrutacyjnego, otrzymasz od nas informację zwrotną :)
W kilku zdaniach o Naszym produkcie:
Higo to rewolucyjne rozwiązanie telemedyczne, które umożliwia postawienie diagnozy w ciągu jednej godziny. Dzięki Higo - pacjenci sami zbierają dane medyczne: mierzą temperaturę, osłuchują serce i płuca, wykonują zdjęcia gardła, ucha i skóry i przesyłają do lekarza. Pacjent otrzymuje diagnozę, informacje na temat dalszego postępowania, a także e-receptę, e-skierowanie i e-zwolnienie. Higo właśnie wyrusza na podbój rynku EU, dowiedz się więcej: www.higosense.com