Najnowsze oferty pracy

  • Tech Solutions Specialist with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Responsibilities Communicate with advertisers and internal sales and services teams via phone, email, and chat as needed, Perform and verify the implementation of web-based products with customers, Give guidance, support, and train customers on how to use the products, Employ strong, clear...
  • Specjalista ds. rozwiązań technicznych z językiem poslkim

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Komunikacja z reklamodawcami oraz zespołami sprzedaży. Wdrażanie produktów internetowych z klientami. Szkolenie klientów w zakresie użytkowania produktów. Wysokojakościowa obsługa klienta. Zarządzanie projektami i zadaniami zgodnie z wymaganiami biznesowymi.
  • Specjalistka / Specjalista ds. wsparcia it

    PKO Bank Polski   Warszawa, Chmielna 89    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia (awarie, potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT),świadczysz zdalną pomoc w rozwiązywaniu problemów użytkowników w zakresie oprogramowania oraz sprzętu komputerowego i...
  • Tech Solutions Specialist with Polish

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Responsibilities Communicate with advertisers and internal sales and services teams via phone, email, and chat as needed, Perform and verify the implementation of web-based products with customers, Give guidance, support, and train customers on how to use the products, Employ strong, clear...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Aplikacji

    POLPHARMA S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie i kontakt z użytkownikami w zakresie eksploatacji aplikacji wewnętrznych, głównie za pomocą systemu zgłoszeń; Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem istniejących aplikacji; Analizę i tworzenie specyfikacji wymagań; Proponowanie usprawnień w podległych...
  • Specjalista ds. rozwiązań technicznych z językiem niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Komunikacja z reklamodawcami i zespołami sprzedaży/usług (telefon, e-mail, czat). Wdrażanie i weryfikacja produktów internetowych z klientami. Szkolenie klientów w zakresie korzystania z produktów. Jasne i entuzjastyczne komunikowanie się z klientami i współpracownikami. Świadczenie...
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego IT

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Przyjmowanie i rejestracja telefonicznych zgłoszeń dotyczących awarii, problemów sprzętowych, uprawnień oraz aplikacji IT; Zdalne wsparcie użytkowników w zakresie obsługi oprogramowania oraz urządzeń komputerowych i peryferyjnych; Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług IT w celu...
  • Technik Informatyk

    GEDIA Poland Sp.z.o.o.   Nowa Sól    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Twój zakres obowiązków Obsługa pierwszego poziomu wsparcia; Instalacja i konfiguracja komputerów i urządzeń peryferyjnych; Zarządzanie inwentaryzacją sprzętu komputerowego Zarządzanie flotą telefonów komórkowych; Obsługa systemu monitoringu, systemów środków trwałych IT; Czego...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Holenderskim

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   8 500 zł brutto/mies.  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Wsparcie Klienta: Oferowanie wyższej klasy pomocy technicznej przez telefon, e-mail i chat, obejmujące sprzęt, oprogramowanie oraz inne produkty klientów. Rozwiązywanie Problemów: Skuteczna diagnostyka i rozwiązywanie problemów technicznych, zapewniając wysoką satysfakcję klientów....
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z j. francuskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Udzielanie wsparcia technicznego klientom przez telefon, e-mail oraz czat. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych w sprzęcie komputerowym i oprogramowaniu. Utrzymywanie wysokich standardów obsługi klienta i zapewnianie jakości wsparcia. Współpraca z zespołem wsparcia drugiego...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie Wrocław Konsultant ds. Wsparcia Technicznego Wrocław
Laboratories Support Specialist Working Student [rekrutacja online]

Laboratories Support Specialist Working Student [rekrutacja online]

NOKIA
Wrocław
młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta
umowa zlecenie
praca stacjonarna
rekrutacja online
1190 dni temu

 

Our Nokia Networks business is the world’s specialist in mobile broadband. From the first ever call on GSM, to the first call on LTE, we operate at the forefront of each generation of mobile technology. Our global experts invent the new capabilities our customers need in their networks. We provide the world’s most efficient mobile networks, the intelligence to maximize the value of those networks, and the services to make it all work seamlessly.

 

Nokia European Software & Engineering Center hires dedicated, enthusiastic and passionate people, who create the largest ITC R&D in Poland. Our facilities in Wroclaw are located in three sites and accommodate one of the biggest test telecommunications labs in Middle and Eastern Europe. Apply and experience the adventure of a lifetime!!!

 

Laboratories Support Specialist Working Student [rekrutacja online]
Miejsce pracy: Wrocław

Come create the technology that helps the world act together

Nokia is committed to innovation and technology leadership across mobile, fixed and cloud networks. Your career here will have a positive impact on people’s lives and will help us build the capabilities needed for a more productive, sustainable, and inclusive world. We challenge ourselves to create an inclusive way of working where we are open to new ideas, empowered to take risks and fearless to bring our authentic selves to work.

 

The team you'll be part of

Our Business Group is a leader in wireless mobility networks and associated services. With more than 3.500 patent families essential for 5G we have a strong 5G portfolio and are a front runner in open and virtualized radio access networks (O-RAN and vRAN).

Radio Access Networks Productization department is responsible for quality assurance of mobile telephony base stations operating parallelly in 2G, 3G, 4G and 5G technologies. Thanks to the innovative solution, it is possible to achieve full scalability of the operator network in the scope of the used technology. Productization teams are fully accountable for product continuous system verification and Customer Specific Verification of base station products across multiple radio access technologies. 

 

What you will learn and contribute to

On daily basis, you will be a part of software development team and your responsibility will cover.

  • Support of laboratory hardware ordering process (both with internal and external vendors)
  • Test Environment setup in Nokia Labs
  • Support of MN RAN programs with Nokia Radio Access Network Equipment
  • You will be working in tasks oriented projects

Your skills and experience

You have:

  • Student status. Student on 3rd or 4th year of Engineering, Telecommunications, Computer Science or equivalent technical education
  • Strong organizational skills
  • Knowledge of office applications
  • Fluent English

It would be nice if you also had:

  • Ability to use tools (like screwdriver) and manual skills
  • Out of the box thinking
  • Good interpersonal and teamwork skills
  • Ability to communicate and co-operate with other people in various situations

What we offer

Nokia offers flexible and hybrid working schemes, continuous learning opportunities, well-being programs to support you mentally and physically, opportunities to join and get supported by employee resource groups, mentoring programs and highly diverse teams with an inclusive culture where people thrive and are empowered.

 

Nokia is committed to inclusion and is an equal opportunity employer

Nokia has received the following recognitions for its commitment to inclusion & equality:

  • One of the World’s Most Ethical Companies by Ethisphere
  • Gender-Equality Index by Bloomberg
  • Workplace Pride Global Benchmark
  • LGBT+ equality & best place to work by HRC Foundation
     

At Nokia, we act inclusively and respect the uniqueness of people.

Nokia’s employment decisions are made regardless of race, color, national or ethnic origin, religion, gender, sexual orientation, gender identity or expression, age, marital status, disability, protected veteran status or other characteristics protected by law.
We are committed to a culture of inclusion built upon our core value of respect.
 

Join us and be part of a company where you will feel included and empowered to succeed.

 

 

 

 

Learn more about our student opportunities at https://en.nokiawroclaw.pl/careers/practice/
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Tech Solutions Specialist with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Responsibilities Communicate with advertisers and internal sales and services teams via phone, email, and chat as needed, Perform and verify the implementation of web-based products with customers, Give guidance, support, and train customers on how to use the products, Employ strong, clear...
  • Specjalista ds. rozwiązań technicznych z językiem poslkim

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Komunikacja z reklamodawcami oraz zespołami sprzedaży. Wdrażanie produktów internetowych z klientami. Szkolenie klientów w zakresie użytkowania produktów. Wysokojakościowa obsługa klienta. Zarządzanie projektami i zadaniami zgodnie z wymaganiami biznesowymi.
  • Specjalistka / Specjalista ds. wsparcia it

    PKO Bank Polski   Warszawa, Chmielna 89    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia (awarie, potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT),świadczysz zdalną pomoc w rozwiązywaniu problemów użytkowników w zakresie oprogramowania oraz sprzętu komputerowego i...
  • Tech Solutions Specialist with Polish

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Responsibilities Communicate with advertisers and internal sales and services teams via phone, email, and chat as needed, Perform and verify the implementation of web-based products with customers, Give guidance, support, and train customers on how to use the products, Employ strong, clear...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Aplikacji

    POLPHARMA S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie i kontakt z użytkownikami w zakresie eksploatacji aplikacji wewnętrznych, głównie za pomocą systemu zgłoszeń; Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem istniejących aplikacji; Analizę i tworzenie specyfikacji wymagań; Proponowanie usprawnień w podległych...
  • Specjalista ds. rozwiązań technicznych z językiem niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Komunikacja z reklamodawcami i zespołami sprzedaży/usług (telefon, e-mail, czat). Wdrażanie i weryfikacja produktów internetowych z klientami. Szkolenie klientów w zakresie korzystania z produktów. Jasne i entuzjastyczne komunikowanie się z klientami i współpracownikami. Świadczenie...
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego IT

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Przyjmowanie i rejestracja telefonicznych zgłoszeń dotyczących awarii, problemów sprzętowych, uprawnień oraz aplikacji IT; Zdalne wsparcie użytkowników w zakresie obsługi oprogramowania oraz urządzeń komputerowych i peryferyjnych; Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług IT w celu...
  • Technik Informatyk

    GEDIA Poland Sp.z.o.o.   Nowa Sól    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Twój zakres obowiązków Obsługa pierwszego poziomu wsparcia; Instalacja i konfiguracja komputerów i urządzeń peryferyjnych; Zarządzanie inwentaryzacją sprzętu komputerowego Zarządzanie flotą telefonów komórkowych; Obsługa systemu monitoringu, systemów środków trwałych IT; Czego...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Holenderskim

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   8 500 zł brutto/mies.  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Wsparcie Klienta: Oferowanie wyższej klasy pomocy technicznej przez telefon, e-mail i chat, obejmujące sprzęt, oprogramowanie oraz inne produkty klientów. Rozwiązywanie Problemów: Skuteczna diagnostyka i rozwiązywanie problemów technicznych, zapewniając wysoką satysfakcję klientów....
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z j. francuskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Udzielanie wsparcia technicznego klientom przez telefon, e-mail oraz czat. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych w sprzęcie komputerowym i oprogramowaniu. Utrzymywanie wysokich standardów obsługi klienta i zapewnianie jakości wsparcia. Współpraca z zespołem wsparcia drugiego...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379