Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik Obsługi Klienta z językiem francuskim

    AKPO Konstrukcje Aluminiowe sp. z o.o.   Zegartowice, koło Dobczyc - powiat Myślenicki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Interakcja z klientami naszej firmy, obsługa przez telefon i odpowiedzi na zapytania mailowe.
  • Менеджер підртимки чату

    Workbox   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  pełny etat   6 000 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    В обов'язки буде входити пошук аудиторії та обробка заявок стосовно логістики та грузоперевезень ,які пропонують компанії-партнери; Переписка з постійними замовниками; Залучення нових клієнтів; Надання інформації та актуальних умов; Ведення статистики в форматі таблиць;
  • Client Service Delivery Administrator

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Ongoing operations: Monitoring current operations within the team on a daily basis. Managing the workload in line with SLAs by organizing, prioritizing and making effective workload allocation decisions; Identifying issues with processes handled in multiple team and driving a process to find and...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim i angielskim

    ManpowerGroup   Zabierzów    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Praca w charakterze osoby kontaktowej dla wszystkich klientów; Zarządzanie procesem zamówień od początku do końca w ścisłej współpracy z Centralnym Biurem Zamówień; Przygotowywanie i tworzenie profesjonalnych ofert dla klientów; Aktywne śledzenie zaległych ofert dotyczących...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Customer Service Specialist with Hebrew and English

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You have a fluent...
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Remote work Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions.
  • Customer Service Specialist with Czech and English

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Location: Remote from any place in Poland Job Description: As a Customer Service Specialist, you will be responsible for delivering exceptional customer service to customers of a global healthcare technology company specialising in the development and manufacturing of medical devices. You will...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Praca zdalna Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych pacjentów zmagających się z cukrzycą. Utrudnia ona życie wielu osobom, ale rozwiązanie proponowane przez naszego partnera sprawia, że staje się ono dużo prostsze. Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa...
  • Customer Service Specialist with Hungarian and English

    Foundever   małopolskie    praca zdalna   dziś wygasa
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Your daily tasks: Providing logistical support related to customer orders; Ensuring the highest level of customer service (Chat/Email/Phone); Adhering to company policies and procedures, maintaining quality standards; Performing daily tasks efficiently and on time; Achieving quality goals related to...
Zobacz więcej ofert pracy

KYC Analyst

Advisory Group TEST Human Resources
Kraków
praca stacjonarna
2721 dni temu

Our Client is the world's No.1 spread betting and CFD provider. The company has offices in 17 countries across five continents, serving over 125,000 active clients worldwide. The Company opened its new branch (R&D Center) in Krakow in 2015 and is to hire around up to 250 IT, Digital Marketing and Business Development/ Customer Service and KYC/ Compliance Specialists for new projects and creating new products. It is highly innovative company with strong position on the market, working with new technologies in end-to-end Scrum methodology with best infrastructure and emerging technologies. If you are looking for the fast career development and extended learning opportunities, apply for the position of:

KYC Analyst
Kraków
Nr ref.: 5921

Requirements:

  • Attention to detail; meeting regular deadlines; taking ownership of assigned responsibilities
  • Strong team ethos
  • Proactive attitude in researching and resolving problems/issues
  • Educated to A Level standard (or equivalent)
  • Fluency in English (verbal and written)
  • Literacy in Microsoft Office
  • Showing initiative in identifying problems and posing solutions with a logical and analytical approach
  • Challenging mindset, uses training and experience to identify the need for change/improvement 
  • Strong organizational and time management skills
  • Excellent interpersonal and communication skills at all levels of the organization – both in writing and orally
  • Ability to cope well under pressure and adapt quickly to the ever changing environment

Nice to have:

  • At least 6 months working experience within an administrative and/or customer service related role
  • Foreign language skills to a professional level 
  • University degree

Responsibilities:

You will be part of our team in Krakow, working closely with the Account Setup Team Lead to ensure the smooth running of client on boarding. You will use a variety company’s proprietary trading systems, CRM databases and Microsoft Excel and Access as part of your daily routine. You will be required to resolve queries and to make system/control improvements. This role offers good opportunities to develop in other areas of the wider operations team and to build strong relationships with sales, compliance and other operational departments.

 

  • Liaising with the sales teams, introducing brokers and foreign offices, in order to gather all relevant information and documentation to open new accounts in accordance with regulatory KYC requirements
  • Providing support to the foreign offices in Europe and Dubai
  • Contact for all account setup queries resulting in regular contact with other departments
  • Daily, weekly and monthly administrative checks to ensure all accounts are set up in accordance with in house procedures and FCA Regulations
  • Generating account opening letters for new clients
  • Answering queries and assisting with disputes - Dealing with IB queries both on the phone or via email
  • Maintaining procedure manuals and other documentation
  • Liaising outside of the department with colleagues to build a strong relationship with other departments
  •  Procedural and technological changes in the team are fast moving, with constant yet practical deadlines to meet and ever-changing regulations and procedures

We offer:

  • Working hours 17-21 or 18-22 (5 days: Monday-Friday or Tuesday - Saturday) or between Friday and Sunday (+ 1 day a week)
  • A possibility of taking part in setting up a new office in Krakow
  • Participation in interesting and challenging projects in global structures
  • Opportunity to develop and broaden skills
  • Attractive salary, bonuses and benefits package
  • Pleasant working atmosphere
  • Contract for employment
 

Podobne oferty

  • Pracownik Obsługi Klienta z językiem francuskim

    AKPO Konstrukcje Aluminiowe sp. z o.o.   Zegartowice, koło Dobczyc - powiat Myślenicki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Interakcja z klientami naszej firmy, obsługa przez telefon i odpowiedzi na zapytania mailowe.
  • Менеджер підртимки чату

    Workbox   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  pełny etat   6 000 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    В обов'язки буде входити пошук аудиторії та обробка заявок стосовно логістики та грузоперевезень ,які пропонують компанії-партнери; Переписка з постійними замовниками; Залучення нових клієнтів; Надання інформації та актуальних умов; Ведення статистики в форматі таблиць;
  • Client Service Delivery Administrator

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Ongoing operations: Monitoring current operations within the team on a daily basis. Managing the workload in line with SLAs by organizing, prioritizing and making effective workload allocation decisions; Identifying issues with processes handled in multiple team and driving a process to find and...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim i angielskim

    ManpowerGroup   Zabierzów    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Praca w charakterze osoby kontaktowej dla wszystkich klientów; Zarządzanie procesem zamówień od początku do końca w ścisłej współpracy z Centralnym Biurem Zamówień; Przygotowywanie i tworzenie profesjonalnych ofert dla klientów; Aktywne śledzenie zaległych ofert dotyczących...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Customer Service Specialist with Hebrew and English

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You have a fluent...
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Remote work Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions.
  • Customer Service Specialist with Czech and English

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Location: Remote from any place in Poland Job Description: As a Customer Service Specialist, you will be responsible for delivering exceptional customer service to customers of a global healthcare technology company specialising in the development and manufacturing of medical devices. You will...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Praca zdalna Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych pacjentów zmagających się z cukrzycą. Utrudnia ona życie wielu osobom, ale rozwiązanie proponowane przez naszego partnera sprawia, że staje się ono dużo prostsze. Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa...
  • Customer Service Specialist with Hungarian and English

    Foundever   małopolskie    praca zdalna   dziś wygasa
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Your daily tasks: Providing logistical support related to customer orders; Ensuring the highest level of customer service (Chat/Email/Phone); Adhering to company policies and procedures, maintaining quality standards; Performing daily tasks efficiently and on time; Achieving quality goals related to...