Kelly Services Poland Sp. z o.o. powstała w 2007 roku przejmując działającą od roku 1999 firmę Talents Polska. Jest częścią amerykańskiej globalnej firmy Kelly Services Inc., lidera w branży pozyskiwania pracowników. Kelly oferuje szeroki zakres usług, w tym rekrutacje stałe i czasowe, executive search oraz outsourcing i doradztwo personalne. Obsługując Klientów z całego świata Kelly Services corocznie zapewnia zatrudnienie ponad 500,000 pracownikom na całym świecie. Dochód firmy w 2016 roku wyniósł $5,3miliarda. W 2016 roku firma Kelly Services obchodziła 70-lecie swojej działalności na świecie.
Dla jednego z naszych klientów, aktualnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Księgowa/-y ds. płatności
Lokalizacja: Skawina (okolice Krakowa)
Zakres obowiązków:
- Realizacja płatności zgodnie z przyjętymi procedurami,
- Księgowanie wyciągów bankowych (w tym księgowanie transakcji związanych z cash poolem)
- Dokonywanie wypłat bezgotówkowych zaliczek na rzecz pracowników jak również wydawanie czeków gotówkowych pracownikom na podstawie zaakceptowanych wniosków
- Uzgadnianie, potwierdzanie, korygowanie sald zobowiązań
- Rozliczanie delegacji pracowniczych oraz pozostałych kosztów związanych z podróżami służbowymi pracowników (np. rozliczanie ryczałtów za dojazdy, rozliczanie kart płatniczych)
- Wycena środków pieniężnych wyrażonych w walutach obcych
- Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (banki, instytucje finansowe, brokerzy, firmy ubezpieczeniowe)
- Sporządzanie raportów (np.dot. poziomu gotówki w poszczególnych spółkach, dot. krótkoterminowej prognozy przepływów środków pieniężnych, itp.)
- Sporządzanie raportów do NBP
- Administrowanie umowami ubezpieczeniowymi
- Sporządzanie deklaracji wymaganych prawem
Wymagania:
- Wykształcenie co najmniej średnie o profilu ekonomicznym
- 1-2 letnie doświadczenie zawodowe w dziale księgowości na stanowiskach zajmujących się obsługą płatności
- Znajomość ustawy o rachunkowości, znajomość przepisów podatkowych, wiedza dotycząca rozliczeń delegacji, wyjazdów, ryczałtów, zasad kompensowania, regulowania zobowiązań w przypadku cesji i zajęć komorniczych
- Cechy osobowe: odpowiedzialność, rzetelność, uporządkowanie, dokładność, nastawienie na wynik, samodzielność, wysoki poziom umiejętności analitycznych
Oferujemy:
- Umowę na zastępstwo na okres 5 miesięcy, z dużym prawdopodobieństwem przedłużenia współpracy po jego zakończeniu w przypadku pozytywnej oceny przełożonego
- Motywacyjny system wynagradzania
- Pakiet medyczny
- Możliwość pracy w jednej z największych grup energetycznych w Europie