![](/img/firma/templates/158792/6089/top2.jpg)
Księgowa / Kadry i Płace
Warszawa
PFJB15729
Dla naszego Klienta, globalnej grupy, dystrybutora sprzętu IT w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce, poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko Księgowa/y z obsługą kadr i płac. Osoba na tym stanowisku będzie współpracować bezpośrednio z Główną Księgową i Dyrektorem Finansowym spółki i będzie odpowiedzialna za obsługę kadrowo-płacową oraz wspieranie działu księgowości.
Opis stanowiska / Job description:
- Księgowanie i rozliczanie dokumentów zgodnie z procedurami obowiązującymi w firmie,
- Księgowanie i kontrola rozliczeń pracowników, zleceniobiorców, kontrahentów,
- Sporządzanie raportów i zestawień we współpracy z Dyrektorem Finansowym,
- Naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę, zleceń,
- Sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji do ZUS i US,
- Sporządzanie sprawozdań do GUS,
- Rozliczanie czasu pracy pracowników,
- Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej pracowników,
- Sporządzanie umów o pracę,
- Sporządzanie i kontrola umów cywilno-prawnych.
- Księgowanie i kontrola rozliczeń pracowników, zleceniobiorców, kontrahentów,
- Sporządzanie raportów i zestawień we współpracy z Dyrektorem Finansowym,
- Naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę, zleceń,
- Sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji do ZUS i US,
- Sporządzanie sprawozdań do GUS,
- Rozliczanie czasu pracy pracowników,
- Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej pracowników,
- Sporządzanie umów o pracę,
- Sporządzanie i kontrola umów cywilno-prawnych.
Kogo szukamy / Profile description:
- Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Dobra znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ZUS, PDOF pozwalająca na samodzielną, kompleksową obsługę kadrowo-płacową firmy,
- Znajomość przepisów UoR, PDOP, VAT niezbędna do wykonywania pracy,
- Dobra znajomość programu Excel,
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego, w tym słownictwo z obszaru rachunkowości,
- Dynamika pracy, odpowiedzialność za wykonywane obowiązki,
- Umiejętność zarządzania czasem,
- Dodatkowym atutem będzie znajomość programu Exact.
- Dobra znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ZUS, PDOF pozwalająca na samodzielną, kompleksową obsługę kadrowo-płacową firmy,
- Znajomość przepisów UoR, PDOP, VAT niezbędna do wykonywania pracy,
- Dobra znajomość programu Excel,
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego, w tym słownictwo z obszaru rachunkowości,
- Dynamika pracy, odpowiedzialność za wykonywane obowiązki,
- Umiejętność zarządzania czasem,
- Dodatkowym atutem będzie znajomość programu Exact.
Jak aplikować / How to apply: