DEKRA Praca jest spółką należącą do holdingu DEKRA AG -lidera usług personalnych na terenie całej Europy. Nasza działalność koncentruje się na terenie Polski, pośrednicząc w pozyskiwaniu pracowników i oferując szeroko pojęte usługi z zakresu doradztwa personalnego, stałej rekrutacji i pracy tymczasowej. Dekra Praca Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 8194.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za koordynowanie pracy, pomoc w wypełnianiu dokumentów i opiekę nad pracownikami z Polski w Niemczech.
-
prace administracyjno – kadrowe
-
tłumaczenie dokumentów i pomoc w ich uzupełnianiu pracownikom
-
koordynacja pracy podległego zespołu
-
ścisła współpraca z przełożonym
-
wykształcenie min. średnie
-
wymagana znajomość j. niemieckiego w stopniu komunikatywnym (B1/B2)
-
znajomość pakietu MS Office
-
bardzo dobra organizacja czasu pracy, skrupulatność i zaangażowanie
-
prawo jazdy kat B + własny samochód
-
chęć do zmiany miejsca zamieszkania
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o niemiecką umowę o pracę
-
wynagrodzenie 1400 € netto miesięcznie
-
pomoc w znalezieniu zakwaterowania
-
dodatkowe benefity (dodatek paliwowy)
-
pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie