SALES FOR to firma specjalizująca się w obszarze efektywnego i nowoczesnego doradztwa personalnego, rekrutacji oraz selekcji personelu na terenie Polski i za granicą.
Naszym Klientem jest międzynarodowa firma z branży medycznej o ponad 100-letniej tradycji, będąca liderem innowacyjnych rozwiązań technologicznych, w swoim portfolio mająca wysokiej jakości produkty dla różnych dziedzin stomatologii.
W chwili obecnej firma poszukuje:
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za kompleksowe planowanie i realizację spotkań z kluczowymi Klientami, wystaw, szkoleń, wydarzeń branżowych oraz spotkań wewnętrznych i zewnętrznych w ramach współpracy z działem marketingu i sprzedaży w regionie.
- Min. 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Doświadczenie w koordynacji wydarzeń targowych i konferencji poparte sukcesami,
- Biegła znajomość języka angielskiego,
- Bardzo dobre umiejętności negocjacyjne poparte sukcesami,
- Doświadczenie w przygotowywaniu umów handlowych,
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w tym MS Word, Excel, Power Point i Outlook,
- Umiejętność nawiązywania i budowania relacji,
- Charyzma oraz profesjonalizm.
- Interesującą pracę w międzynarodowym środowisku,
- Pozytywną atmosferę i pracę w zmotywowanym zespole odnoszącym sukcesy,
- Umowę na zastępstwo,
- Możliwość wdrażania własnych pomysłów i rozwiązań,
- Pakiet medyczny,
- Atrakcyjne wynagrodzenie.