Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2015 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 60 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Poszukujemy osoby odpowiedzialnej za koordynowanie działań w zakresie prac związanych
z przeniesieniem lokalizacji biura oraz za zapewnienie skutecznego wsparcia członkom zespołu projektowego.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- koordynowanie działań związanych z prowadzeniem procesu zmiany lokalizacji biura (wsparcie administracyjne i techniczne),
- nadzorowanie pracy podległego zespołu projektowego,
- realizację indywidualnych zadań w ramach powierzonej części projektu,
- raportowanie odnośnie statusu prowadzonych prac projektowych oraz identyfikacja ryzyka,
- dbanie o zgodność prowadzonych prac z przepisami BHP,
- zarządzanie dokumentacją projektową, dbałość o poprawność informacji wprowadzanych do systemu SharePoint,
- zarządzanie relacjami z klientami Firmy – zarówno wewnętrznymi, jak i zewnętrznymi – w ramach realizowanych prac projektowych.
Od Kandydatów oczekujemy:
- min. 3 – letniego doświadczenia zawodowego w zakresie koordynowania prac projektowych w branży nieruchomości o podobnym profilu,
- doświadczenia w pracy w środowisku międzynarodowym,
- płynnej znajomości języka angielskiego (poziom C1),
- wykształcenia wyższego (mile widziane wykształcenie o profilu technicznym),
- znajomości różnych metod zarządzania projektami,
- umiejętności pracy pod presją czasu,
- wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych,
- umiejętności analitycznego i koncepcyjnego myślenia.
Nasz Klient oferuje:
- możliwość dalszego rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku pracy,
- atrakcyjne warunki wynagrodzenia,
- udział w międzynarodowym projekcie na szeroką skalę.
Poznaj
Adecco Poland Sp. z o.o
Jesteśmy wiodącą na świecie firmą, która zajmuje się dostarczaniem rozwiązań w zakresie HR, oferuje usługi pracowników tymczasowych i stałych oraz usługi typu outsourcing we wszystkich sektorach.
Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364
Nasza misja to dostarczanie najlepszych rozwiązań w zakresie HR. Dzięki szerokiemu wachlarzowi działań oferujemy usługi związane z rekrutacją pracowników tymczasowych oraz stałych. Dla naszych klientów przygotowujemy też najlepsze oferty outsourcingowe.
Tworzymy własną bazę zaangażowanych pracowników, którzy chcą podejmować nowe wyzwania. Dzięki temu zawsze możemy zaproponować rozwiązania szyte na miarę. Ponadto odpowiadamy za wybór najlepszych kandydatów – rekrutujemy od A do Z. To pozwala nam szybko, sprawnie i bezproblemowo dobrać odpowiedniego pracownika na dane stanowisko.
Co ważne, każdy zatrudniony kandydat doskonale wie, na czym będzie polegała jego praca. Dzięki temu unikamy nieporozumień i maksymalnie zmniejszamy ryzyko rezygnacji kandydata ze stanowiska.
Nasz doświadczony zespół jest z Tobą na każdym etapie rekrutacji. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu możemy działać szybko i skutecznie. Nasz atut to duża sprawność procesowa.
Jesteśmy liderem, który myśli globalnie i umie działać lokalnie!