Najnowsze oferty pracy

  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Skawina Pracownik Działu Reklamacji Skawina
Koordynator Procesu Obsługi Reklamacji

Koordynator Procesu Obsługi Reklamacji

FERRO Spółka Akcyjna
Skawina
praca stacjonarna
1655 dni temu
Grupa FERRO jest jednym z największych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej producentów armatury sanitarnej i instalacyjnej od ponad 25 lat. Posiada zakład produkcyjny w Czechach, spółki w Polsce, Czechach, Rumunii, Bułgarii, na Węgrzech, Litwie i w Chorwacji.
 
W związku z dynamicznym rozwojem firmy oraz planowanym uruchomieniem nowych segmentów sprzedaży poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Koordynator Procesu Obsługi Reklamacji
Miejsce pracy: Skawina

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

  • przygotowanie procesu oraz procedur obsługi reklamacji w Ferro we współpracy z powiązanymi działami oraz pełne wdrożenie nowego obiegu reklamacji w firmie,
  • bezpośredni kontakt z klientami w zakresie obsługi reklamacji,
  • obsługę systemu do obsługi reklamacji, sprawdzanie statusów, aktualizację danych,
  • obsługę poczty oraz infolinii w zakresie reklamacji,
  • prowadzenie pełnej dokumentacji w zakresie reklamacji oraz archiwizację dokumentów,
  • wstępną weryfikację reklamacji, koordynację procesu uzyskania zasadności reklamacji, zgodnie z procedurami wewnętrznymi,
  • koordynację wysyłek części zamiennych oraz udzielanie informacji klientom o dostępności części zamiennych,
  • konsultację reklamacji z Działem Prawnym, w przypadkach trudnych,
  • raportowanie zgodnie z wytycznymi przełożonego.

Od kandydata oczekujemy:

  • minimum 2-letniego doświadczenia na podobnym, samodzielnym stanowisku,
  • umiejętności prowadzenia rozmów z Klientami,
  • znajomości przepisów reklamacyjnych i serwisowych,
  • praktycznej znajomości programu Excel, doświadczenia w przetwarzaniu dużej ilości danych,
  • znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych i współpracy w zespole,
  • dokładności i skrupulatności w realizowaniu zadań,
  • umiejętności ustalania priorytetów i dobrej organizacji czasu pracy,
  • czynnego prawa jazdy kat. B.

Wybranemu kandydatowi oferujemy:

  • miłą i przyjazną atmosferę pracy,
  • umowę o pracę,
  • rabat na nasze produkty,
  • 2 dodatkowe dni wolne od pracy w ciągu roku,
  • dodatek urlopowy,
  • opiekę medyczną,
  • kartę multisport,
  • niezbędne narzędzia do wykonywania pracy na w/w stanowisku.
Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

Ferro S.A. z siedzibą w Skawinie (ul. Przemysłowa 7, 32 – 050 Skawina), jako administrator Państwa danych osobowych informuje, że dane zawarte w przesłanych dokumentach rekrutacyjnych będą przetwarzane wyłącznie w celach rekrutacyjnych, nie dłużej niż przez 30 dni od chwili zakończeniu danej rekrutacji. Podstawą przetwarzania Państwa danych są przepisy prawa, a w szczególności art. 22(1) Kodeksu Pracy oraz art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane potocznie „RODO”). Podane przez Państwa dane osobowe, przetwarzane będą na podstawie Państwa dobrowolnej zgody wyrażonej poprzez udzielenie odpowiedzi na ogłoszenie rekrutacyjne.

Administrator danych osobowych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. Kontakt z Inspektorem: tel.: +48122562100 mail: iod@ferro.pl. Ze szczegółowym zakresem informacji dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych przez Administratora oraz przysługującymi Państwu uprawnieniami związanymi z przetwarzaniem przez administratora Państwa danych osobowych, obejmującym m.in.: prawo dostępu do podanych danych i ich poprawiania, bądź żądania ich usunięcia, a także wycofania zgody na ich przetwarzanie, a także pozostałymi zasadami przetwarzania Państwa danych przez administratora, można zapoznać się pod adresem: https://www.ferro.pl/regulamin-uslug-swiadczonych-droga-elektroniczna.html w szczególności rozdział 4.
 

Podobne oferty

  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...