Nasza obecność w Polsce rozpoczęła się w 2004 roku, kiedy to pod nazwą 3G Dobra Organizacja powstała agencja pracy, rekrutująca dla holenderskiego klienta - COVEBO Uitzendbureau B.V.
Wraz z rosnącym zapotrzebowaniem na oferowane usługi, rozpoczęliśmy realizację projektów rekrutacyjnych dla polskich pracodawców poprzez 5 oddziałów w Polsce: Opole, Kluczbork, Katowice, Racibórz i Rzeszów.
Koordynator pracowników tymczasowych
Miejsce pracy: Bunschoten
Opis stanowiska:
- przygotowywanie grafików pracy pracowników
- stały kontakt z pracodawcą
- pomoc w rozwiązywaniu problemów pracowników
- podpisywanie umów z pracownikami
- wyrabianie nr podatkowego BSN/sofi dla pracowników
- opieka nad pracownikami (wyjazdy do lekarza, szpitala itp.)
- stała współpraca z polskimi oddziałami firmy
Wymagania:
- dobra znajomość języka holenderskiego lub (ewentualnie angielskiego)
- zdolności organizacyjnych
- zaradności i samodzielności w działaniu
- wysokie zdolności interpersonalne
- odporności na stres
- umiejętności obsługi pakietu Office
- prawo jazdy kat, B
Oferujemy:
- Praca w rozwijającej sie firmie o zasięgu międzynarodowym
- ciekawą pracę z możliwością rozwoju zawodowego
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- wysokie wynagrodzenie
- odpowiednie narzędzia pracy( firmowy samochód, telefon)
- profesjonalne szkolenia
- dużą samodzielność w działaniu
„Covebo więcej niż standard”
Filmik o nas, nazwaliśmy go „Covebo - więcej niż standard". Dlaczego?
Bo chcemy aby nasza praca skutkowała dla Was pracą.
A wszystko co wokół pozwalało odczuć faktycznie większe możliwości.
Bo chcemy aby nasza praca skutkowała dla Was pracą.
A wszystko co wokół pozwalało odczuć faktycznie większe możliwości.