Polska Press Grupa to ogólnopolski koncern medialny, zatrudniający w Polsce około 3000 osób. Dostarczamy najnowocześniejsze rozwiązania w zakresie komunikacji z rynkiem dla naszych klientów i czytelników Dziennika Zachodniego. Rozwijając własną sieć portali informacyjnych m.in.Dziennik Zachodni.pl, społecznościowych oraz biznesowych, skupiamy się na rozwoju technologii i multimediów. Dbamy przy tym, o stały rozwój unikalnych na rynku, kompetencji naszych pracowników w obszarze rozwiązań internetowych i mobilnych.
Poszukujemy kandydata na stanowisko:
Koordynator Działu Projektów Specjalnych - Biuro Reklamy
Miejsce pracy: Sosnowiec
Nr ref.: SOSN/4/2018/IR
Zakres obowiązków:
- kierowanie zespołem projektowym ok. 5-7 osób (dziennikarze, operatorzy kamer, montażyści)
- realizacja budżetów i planów sprzedażowych podległego zespołu
- wsparcie w sprzedaży projektów:
- kampanie reklamowe
- eventy
- zapytania ofertowe i przetargowe
- utrzymywanie dobrych relacji z klientami
- prowadzenie prezentacji i spotkań z klientami
- wspieranie procesu wdrożenia innowacyjnych rozwiązań
Wymagania:
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem projektów specjalnych w branży reklamowej, domu mediowym, agencji reklamowej (min. 3 lata)
- komunikatywność i dyspozycyjność, kreatywność
- umiejętność organizacji pracy pod presją czasu
- umiejętność zarządzania grupą niezależnych specjalistów
- samochód – zwracamy koszty podróży służbowych
Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia: umowę o pracę oraz stałe miesięcznie wynagrodzenie + atrakcyjny system premiowy/prowizyjny
- niezbędne narzędzia do pracy (laptop, telefon)
- pakiet szkoleń wstępnych oraz rozwój kompetencji sprzedażowych
- duży zakres autonomii pracy i możliwość wpływania na decyzje firmy - łatwy dostęp do kadry zarządzającej, częste okazje do dzielenia się swoimi pomysłami oraz szybki proces decyzyjny
- pracę z zespołem ekspertów, lubiących pracować z sobą i tworzących świetną atmosferę
- miejsce pracy - Sosnowiec