LeasingTeam Sp. z o.o. to jeden z liderów rynku agencji zatrudnienia, outsourcingu i doradztwa HR. Współpracujemy ze znanymi i cenionymi polskimi oraz międzynarodowymi firmami, na rzecz których zatrudniamy rocznie 30 tys. pracowników. Dla naszych Klientów jesteśmy sprawdzonym partnerem biznesowym, a dla naszych Pracowników przyjazną Agencją Zatrudnienia. Nasz numer wpisu w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia to 636. Więcej informacji o nas znajdziesz na www.leasingteam.pl
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Koordynator ds. zarządzania głosem klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
-
Nawiązywanie kontaktów telefonicznych z klientami,
-
Pisywanie ankiet – powody niepolecania pozyskane od klientów,
-
Kategoryzacja powodów niepolecania,
-
Uzupełnianie informacji w systemie informatycznym (aplikacji),
-
Przyjmowanie od klientów informacji o usterkach i innych problemach technicznych oraz zapewnianie kontaktu zwrotnego,
-
Inicjowanie procesu interwencyjnego,
-
Przygotowywanie raportów i analiz w zakresie kategoryzacji powodów niepolecania,
-
Monitorowanie efektywności procesu zarządzania głosem klienta,
-
Operacyjne zarządzanie dostępami do aplikacji
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe,
-
Zdolność analitycznego myślenia, zarządzania informacjami i wiedzą
-
Dociekliwość, terminowość, staranność
-
Umiejętność sporządzania analiz i prognoz oraz przygotowywania raportów i prezentacji
-
Wysoki poziom kompetencji komunikacyjnych i interpersonalnych,
-
Umiejętność prowadzenia rozmów z trudnym klientem,
-
Poprawna dykcja,
-
Zdolność szybkiego przyswajania wiedzy,
-
Wysoka kultura osobista,
-
Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta,
-
Dyspozycyjność od zaraz
Oferujemy:
-
Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
-
Zatrudnienie na podstawie umowy-zlecenia lub umowy o pracę
-
Atrakcyjną stawke godzinową
- Pracę w międzynarodowej firmie
.
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi Kandydatami.