Zadania:
- koordynowanie działań mających na celu utrzymanie i rozwój rozwiązań oraz standardów w obszarze bezpieczeństwa w celu zapewnienia ciągłości działania systemów bezpieczeństwa, w tym współpraca z dostawcami usług bezpieczeństwa technicznego i fizycznego, prowadzenie kontroli w zakresie bezpieczeństwa, opracowywanie oraz implementowanie procedur i dokumentacji bezpieczeństwa, itp.
- koordynowanie procesu przeglądów i konserwacji technicznych systemów ochrony, określenie standardów i wytycznych utrzymania oraz konserwacji, wybór dostawców usług i współpraca z nimi, obsługa zleceń naprawczych, zarządzanie systemami, w tym kontroli dostępu
- identyfikowanie ryzyka i zagrożeń oraz projektowanie i wdrażanie optymalnych działań prewencyjnych
- zarządzanie obsługą incydentów bezpieczeństwa oraz prowadzenie testów i audytów bezpieczeństwa; prowadzenie postępowań wyjaśniających, analiza przypadków, współpraca z organami ścigania, wprowadzanie usprawnień i planów naprawczych
- nadzór nad realizacją umów oraz współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług z zakresu bezpieczeństwa w celu zapewnienia prawidłowej eksploatacji i obsługi technicznych systemów ochrony
Wymagania:
- wykształcenie wyższe
- minimum 3 letnie doświadczenie w branży security w zakresie instalacji, utrzymania, rozwoju technicznych oraz fizycznych systemów bezpieczeństwa
- znajomość przepisów prawa i norm z zakresu bezpieczeństwa informacji, fizycznego, technicznego
- umiejętność koordynowania prac zespołu ekspertów z różnych dziedzin
- rozwinięte zdolności w zakresie komunikacji i współpracy
- odpowiedzialność i zaangażowanie
- niekaralność
- prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- ciekawą i pełną wyzwań pracę w prestiżowej i stabilnej firmie będącej głównym operatorem technicznym naziemnej sieci radiowo-telewizyjnej w Polsce i liderem w zakresie dostarczania rozwiązań multimedialnych
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- atrakcyjny system premiowania
- nowoczesne narzędzia pracy
- hybrydowy system pracy
- elastyczne godziny pracy
- prywatną opiekę medyczną
- platformę benefitową
- szeroką ofertę szkoleniową
- program ubezpieczeniowy ze składką inwestycyjną opłacaną przez pracodawcę
- bezpłatną naukę języka angielskiego
- możliwość rozwoju w roli trenera wewnętrznego
- możliwość dofinansowania wypoczynku
- pożyczki na cele mieszkaniowe
- dostęp do aplikacji z audiobookami
- płatny program poleceń pracowniczych
Poznaj
Emitel S.A.
Emitel S.A. jest głównym operatorem naziemnej sieci radiowo-telewizyjnej w Polsce. Dzięki nam oglądasz naziemną telewizję cyfrową i słuchasz radia. Projektujemy i instalujemy najnowocześniejsze systemy łączności bezprzewodowej, tworzymy inteligentne miasta i włączamy się w prace nad siecią 5G.
Naszą siłą są ludzie, a sukcesy które osiągamy są efektem współpracy zmotywowanego i zaangażowanego Zespołu ludzi z pasją, gotowych do realizacji każdego wyzwania. W pracy cenimy przyjazną atmosferę i otwarte relacje. Propagujemy zdrowy styl życia i wspieramy zachowanie równowagi życiowej. Dostarczamy wielu możliwości rozwoju - realizujemy praktyki studenckie i płatne staże, zapewniamy program wdrożeniowy, szkolenia specjalistyczne i interpersonalne.
Pracujemy w biurach w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Poznaniu, Gdańsku, Lublinie oraz w wielu obiektach technicznych, zlokalizowanych na terenie całej Polski.
Emitel jako pracodawca był wielokrotnie wyróżniany. Zostaliśmy uhonorowani tytułami Solidnego Pracodawcy, Pracodawcy Przyjaznego Pracownikom, Pracodawcy Godnego Zaufania, Odpowiedzialnego i Przyjaznego Pracodawcy, Inwestora w Kapitał Ludzki. Od kilku lat corocznie uzyskujemy certyfikat TOP EMPLOYER POLSKA.
Więcej o nas na www.emitel.pl