W branży Automotive jesteśmy na rynku od ponad 30-stu lat. Nasze działania dostosowane są do potrzeb każdego Klienta, a oferta ściśle dopasowanych rozwiązań, pozwala przedstawić szeroki pakiet usług. Jesteśmy kompetentni, a jednocześnie elastyczni. Te cechy gwarantują owocną współpracę w zakresie optymalizacji i ochrony zasobów na długie lata. Stosując się do Know-how i dysponując ponad 30-letnim doświadczeniem, pragniemy wychodzić poza utarte schematy, nawet przewyższając oczekiwania naszych Klientów. Nieustannie kontrolujemy wszelkie procesy i zabezpieczamy poszczególne efekty naszej pracy powstające podczas realizacji danego projektu. Każdy pracownik z osobna, jak i cały dział są odpowiedzialni zarówno za jakość, zadowolenie Klienta oraz współpracę opartą na lojalności. Nasze motto brzmi: „Świadczenie usług to dla nas nie tylko zadowolenie Klienta, ale również wartościowy i sięgający w przyszłość rozwój Klienta".
W związku z szybką ekspansją na rynku Grupa Clavey zatrudni Kandydatów na stanowisko:
Miejsce wykonywania pracy: REGION DOLNEGO ŚLĄSKA / GÓRNEGO ŚLĄSKA / MAŁOPOLSKI
Kandydaci na to stanowisko powinni spełniać następujące wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne,
- znajomość języka niemieckiego lub angielskiego na poziomie co najmniej średnio zaawansowanym,
- doświadczenie zawodowe w branży Automotive,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- zaangażowanie i determinacja,
- komunikatywność,
- wysoka kultura osobista,
- umiejętność wyszukiwania i wykorzystywania okazji biznesowych,
- odporność na stres oraz umiejętność działania pod presją czasu,
- umiejętność zarządzania i rozwijania silnego zespołu,
- odpowiedzialność i zdyscyplinowanie (stanowisko samodzielne),
- znajomość MS Office,
- prawo jazdy kat. B.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów dla Grupy Clavey oraz opiekę nad dotychczasowymi klientami Spółek,
- aktywną sprzedaż usług technicznych oferowanych przez Spółki Grupy Clavey,
- reprezentowanie interesów firmy poprzez podtrzymywanie i rozwijanie pozytywnych kontaktów handlowych z kontrahentami i klientami firmy,
- planowanie, wdrażanie i kontrolowanie działań sprzedażowych,
- przeprowadzanie rozmów handlowych,
- tworzenie i opracowywanie ofert handlowych przy ścisłej współpracy z pozostałymi działami firmy,
- prowadzenie negocjacji i finalizację kontraktów,
- analizowanie rynku w celu poszukiwania nowych szans na rozwój sprzedaży,
- zbieranie i opracowywanie informacji o rynku,
- obsługę klientów zewnętrznych,
- kierowanie zespołem kilku pracowników (docelowo),
- opracowanie własnego Business Planu (cykliczny Terminplan do akceptacji).
Kandydatom oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie z indywidualnie określonymi warunkami – podstawa + premia,
- zatrudnienie na pełen etat na umowę o pracę,
- zadaniowy system czasu pracy,
- samochód służbowy,
- wdrożenie kandydata w działach firmy w Swarzędzu koło Poznania,
- pracę w stale rozwijającym się rodzinnym przedsiębiorstwie,
- możliwość udziału przy tworzeniu nowych przedsięwzięć.