Energomix S.A. to czołowa polska firma działająca na rynku energetycznym od 2010 roku. Zatrudniamy niemal 50 osób i działamy w całym kraju. Zajmujemy się doradztwem przy zakupach energii i gazu (www.energomix.com), usługami w zakresie efektywności energetycznej (www.cefen.pl), elektromobilnością (www.cepel.pl) oraz odnawialnymi źródłami energii (www.cefo.pl). Dostarczamy kompleksowe rozwiązania energetyczne dla klientów indywidualnych, biznesowych i sektora publicznego. .
Koordynator ds. Rozwoju Biznesu – Elektromobilność
Charakterystyka stanowiska:
- Aktywne pozyskiwanie klientów zainteresowanych montażem stacji ładowania pojazdów elektrycznych lub dzierżawą miejsc parkingowych pod ładowarki w sieci Energomix,
- Przeprowadzanie audytów i wizji lokalnych u klientów,
- Sporządzanie i negocjowanie ofert dla klientów,
- Współpraca z działem technicznym.
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawowe i prowizyjne) adekwatne do posiadanych kwalifikacji i umiejętności,
- Możliwość budowy własnej struktury sprzedażowej (partnerzy, handlowcy),
- Rozwój w nowoczesnym i rozwijającym się rynku elektromobilności,
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się, nowoczesnej firmie, w której dbamy o wzajemne zaufanie, szacunek i wsparcie,
- Niezbędne narzędzia do pracy (samochód, telefon, komputer),
- System szkoleń produktowych i technicznych,
- Wsparcie marketingowe w realizacji celów sprzedaży,
- Dużą samodzielność w działaniu i możliwość realizowania własnych pomysłów,
- Stabilne zatrudnienie (B2B lub innej wybranej formie – np. umowie zlecenie, umowie o pracę).
Oczekujemy:
- Kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży do wymagających klientów B2B (atutem będzie znajomość branży energetycznej),
- Działalności na wyłączność ze 100% zaangażowaniem (alternatywnie szukamy również partnerów handlowych, którym nie nakładamy celów sprzedaży - mogą traktować współpracę jako zajęcie dorywcze),
- Umiejętności pracy w terenie, pod presją czasu oraz realizacji nałożonych celów,
- Praktyczne zdolności do wyszukiwania klientów i prowadzenia rozmów sprzedażowych (wielokanałowo – online + offline),
- Zainteresowanie branżami elektromobilności (głód wiedzy i praktyki w tym obszarze),
- Znajomość narzędzi komputerowych potrzebnych do pracy w sprzedaży (CRM, portale społecznościowe, mailing, MS Office, itp.),
- Bardzo dobra organizacja pracy i dbałość o szczegóły,
- Komunikatywność, kreatywność i pasja.