Ogłoszenie numer: 1506802, z dnia 2017-01-23
Fundacja DKMS (organizacja pożytku publicznego) jest największym ośrodkiem Dawców szpiku i komórek macierzystych w Polsce z ponad milionem zarejestrowanych Dawców. Została założona w 2008 roku, jest członkiem międzynarodowej grupy DKMS, która przewodzi w walce z nowotworami krwi - posiada ponad 7 mln zarejestrowanych Dawców na całym świecie. Każdego dnia, co najmniej 18 pacjentów otrzymuje komórki macierzyste i tym samym szansę na drugie życie od Dawców z baz DKMS.
Misją DKMS jest pomoc tak wielu pacjentom jak to tylko możliwe poprzez pozyskiwanie, utrzymywanie kontaktu i motywowanie Dawców komórek macierzystych w Polsce.
Fundacja DKMS jest dynamiczną, wciąż rozwijającą się organizacją. Nasz zespół jest wysoce wykwalifikowany i oddany swojej pracy.
Fundacja DKMS wciąż poszukuje Kandydatów na stanowisko:
Koordynator ds. Pozyskiwania Dawców
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Dział Rekrutacji Dawców jest odpowiedzialny za pozyskiwanie nowych Dawców. Koordynator organizuje na terenie Polski akcje rejestracyjne w celu pozyskania potencjalnych Dawców komórek macierzystych, zajmuje się także public relations tych akcji, promocją i edukacją w zakresie idei dawstwa szpiku, pozyskiwaniem funduszy oraz kontaktem z mediami.
Zakres obowiązków Koordynatora ds. Pozyskiwania Dawców to w szczególności:
- Planowanie, organizowanie i przeprowadzanie akcji rejestracji potencjalnych Dawców szpiku i komórek macierzystych oraz pozyskiwanie funduszy w całej Polsce
- Bliska współpraca z pacjentami, ich rodzinami i przyjaciółmi w trakcie planowania akcji rejestracji
- Organizowanie szkoleń, prezentacji w zakresie idei dawstwa szpiku wobec różnej kategorii odbiorców
- Aktywny kontakt z mediami w celu propagowania akcji w mediach oraz przygotowywanie komunikatów prasowych w imieniu DKMS
- Wykonywanie wszystkich czynności po akcji rejestracji potencjalnych Dawców szpiku – raportowanie wyników akcji, darowizn pieniężnych w bazie danych DKMS, sprawdzanie wypełnionych formularzy rejestracyjnych
Wymagania
- Wykształcenie wyższe
- Prawo jazdy kategorii B
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2, którą zweryfikujemy podczas rozmowy rekrutacyjnej
- Co najmniej 3-5-letnie doświadczenie w organizowaniu eventów/wydarzeń, preferencyjnie w obszarze NGO
- Kilkuletnie doświadczenie w pracy w projektach, umiejętność zarządzania projektami w organizacji
- Preferencyjnie - doświadczenie w pozyskiwaniu środków zewnętrznych dla organizacji pozarządowych
- Umiejętność pracy "od ogółu do szczegółu" – działanie kreatywne, planowanie, przekształcanie idei w konkretne działania i ich realizacja
- Otwartość na nowe doświadczenia i chęć uczenia się od innych ludzi
- Umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi niezbędna do koordynowania pracy wolontariuszy
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność koordynowania wielu zadań równocześnie
- Bardzo dobra organizacja pracy i efektywne zarządzanie czasem
- Zdolność szybkiego uczenia się
- Łatwość nawiązywania relacji z nowymi osobami
- Pewność siebie, pozytywna postawa
- Zdolność do pracy samodzielnej i zespołowej
- Doskonałe umiejętności w komunikacji werbalnej (przemawianie, prezentowanie) i pisemnej (komunikacja mailowa, pisanie materiałów promujących akcje, komunikatów dla prasy itp.)
- Możliwość podróżowania przez 40% czasu pracy z weekendami włącznie
- Obsługa programów Microsoft Office, w tym szczególnie Power Point oraz Excel.
Oferujemy
- Pracę w oparciu umowę o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy
- Szkolenia/warsztaty w siedzibie Fundacji DKMS w Warszawie
- Możliwość rozwoju osobistego w szybko rozwijającej się Fundacji działającej w międzynarodowym środowisku;
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Pracę w wysoko zmotywowanym zespole i wyjątkowo przyjaznej atmosferze