ACCONS istnieje od 2000 roku i jest uznaną na rynku, nowoczesną firmą, która świadczy kompleksowe usługi księgowe dla krajowych i zagranicznych podmiotów gospodarczych. Najwyższą jakość oferowanych usług gwarantują m.in. doświadczenie kadry kierowniczej, zdobyte w firmach tzw. „WIELKIEJ CZWÓRKI” oraz nowoczesne narzędzia pracy. Miarą naszego sukcesu jest zadowolenie naszych Klientów, które w znaczącej mierze zależy od profesjonalizmu naszych pracowników. Praca w biurze rachunkowym o różnorodnym przekroju Klientów z różnych branż, jest dla początkujących księgowych prawdziwą kuźnią wiedzy i okazją do zdobycia praktyki. Dla doświadczonej kadry, oferujemy możliwość samorealizacji zawodowej na wysokim poziomie oraz rozwój w zakresie zarządzania wymagającymi projektami. Pracownicy mogą uczestniczyć w szkoleniach zewnętrznych potrzebnych do niezbędnego podnoszenia kwalifikacji.
Zadania:
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za pełną obsługę kadrowo-płacową klientów firmy w tym naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, rozliczanie umów cywilno-prawnych, wynagrodzeń członków zarządu oraz rozliczenia obcokrajowców, sporządzanie i przesyłanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS (obsługa programu Płatnik), US i PFRON, prowadzenie akt osobowych pracowników. Do obowiązków należeć będzie również doradzanie w kwestiach zatrudnienia, nadzór nad prawidłowym stosowaniem przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz monitorowanie aktualnych przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń i PFRON. Koordynator będzie nadzorował pracę młodszego specjalisty d/s płac i kadr.
Od kandydata wymagamy dobrej znajomości bieżących przepisów w zakresie prawa pracy oraz podatku dochodowego od osób fizycznych jak również znajomości przepisów o ubezpieczeniach społecznych, biegłej znajomości zagadnień związanych z naliczaniem wynagrodzeń w tym wynagrodzeń chorobowych i zasiłków a także wykształcenia wyższego. Wymagana jest praktyczna znajomość programu Symfonia-Płace lub Sage Kadry i Płace One Payroll. Od kandydata wymagamy dobrej znajomości j. angielskiego w mowie i piśmie.
Interesującą i stabilną pracę w nowoczesnym biurze rachunkowym, szkolenia w ramach realizowanych zadań oraz możliwość rozwoju zawodowego.