Ogłoszenie numer: 9311546, z dnia 2024-10-09
Koordynator ds. obsługi Klienta
Miejsce pracy: Łódź, ul. Łąkowa
Opis stanowiska
- Monitorowanie zmian w umowach i aneksach z Klientami i aktualizowanie wykazu Klientów
- Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów dotyczących rozliczenia Klientów
- Przygotowywanie specyfikacji do faktur za usługi zgodnie z zapisami w umowach i aneksach
Wymagania
- Wykształcenie minimum średnie
- Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (posiadamy status Zakładu Pracy Chronionej)
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w tym szczególnie praktyczna znajomość Excel, Word)
- Asertywność, Skrupulatność, Samodzielność
- Komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu relacji
- Umiejętność pracy pod presją czasu
Oferujemy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat
- Pracę stacjonarną
- Pełne wsparcie oraz szkolenia podczas wdrażania
- Pracę w dużej, rozwijającej się firmie i przyjaznym zespole
(Posiadamy status Zakładu Pracy Chronionej)
Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Wysyłając dokumenty prosimy o załączenie klauzul:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, innych niż dane wskazane w art. 22(1) § 1 Kodeksu pracy oraz danych w zakresie wizerunku, podanych przeze mnie dobrowolnie w formularzu rejestrowym i w dokumentach aplikacyjnych, przez Administratora danych, w związku z prowadzoną przez niego rekrutacją na którą składam swoją aplikację.
Oświadczam, że wiem, że Administratorem jest INWEMER System sp. z o.o. www.inwemer.pl, a moje dane osobowe podane dobrowolnie będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji i zostaną usunięte po jej zakończeniu, i że mam prawo, w dowolnym momencie oraz w dogodny dla siebie sposób, do żądania dostępu do treści swoich danych, do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, do uzyskania kopii tych danych, do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, do przenoszenia tych danych, a także prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie.
Poznaj
Inwemer System Sp. z o.o.
Zajmujemy się utrzymywaniem czystości w biurach, instytucjach, przedsiębiorstwach produkcyjnych, handlowych i centrach logistycznych, a także: ochroną osób i mienia, wynajmem pracowników w ramach Agencji Pracy Tymczasowej, obsługą oraz szkoleniami z zakresu BHP.
Pracujemy dla wielu Firm w całej Polsce, wychodząc naprzeciw potrzebom naszych Klientów już od 19 lat. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań, sprawnemu zarządzaniu organizacją i wykorzystaniu bogatego doświadczenia, zapewniamy komfortową współpracę i zadowolenie z usług.