Ogłoszenie numer: 9311546, z dnia 2024-10-30
Firma INWEMER jest ogólnopolskim dostawcą usług utrzymania czystości dla firm i instytucji, oraz technicznej obsługi nieruchomości zlokalizowanych na terenie całej Polski.
Obsługujemy ponad 5600 zróżnicowanych obiektów i zatrudniamy obecnie ponad 6900 osób.
Wszystkie osoby, zainteresowane dołączeniem do naszego zespołu w ramach obsługi Klienta sieciowego, zapraszamy do zapoznania się z treścią ogłoszenia w przypadku zainteresowania ofertą pracy, przesyłania aplikacji.
W związku z rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Koordynator ds. obsługi Klienta
Miejsce pracy: Łódź, ul. Łąkowa
Opis stanowiska
- Monitorowanie zmian w umowach i aneksach z Klientami i aktualizowanie wykazu Klientów
- Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów dotyczących rozliczenia Klientów
- Przygotowywanie specyfikacji do faktur za usługi zgodnie z zapisami w umowach i aneksach
Wymagania
- Wykształcenie minimum średnie
- Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (posiadamy status Zakładu Pracy Chronionej)
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w tym szczególnie praktyczna znajomość Excel, Word)
- Asertywność, Skrupulatność, Samodzielność
- Komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu relacji
- Umiejętność pracy pod presją czasu
Oferujemy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat
- Pracę stacjonarną
- Pełne wsparcie oraz szkolenia podczas wdrażania
- Pracę w dużej, rozwijającej się firmie i przyjaznym zespole
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.