Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Zadania:
- koordynacja współpracy z Klientami
- nadzór nad prawidlowym przepływem towarów i usług od fazy zapotrzebowania do rozliczenia transakcji
- koordynacja działań we współpracy z klientami docelowymi (OEM)
- zapewnienie prawidłowego przepływu informacji
- nadzór i realizacja reklamacji
- realizacja planów aktywności i ich raportowanie
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w celu codziennych kontaktów (telefonicznych i mailowych) z Klientami
- minimum roczne doświadczenie w dziale obsługi Klienta
- min. średnie wykształcenie
- odporność na stres
- umiejętność budowania relacji z Klientem
- stabilne wynagrodzenie
- umowę o pracę tymczasową na zastępstwo
- wykorzystanie języka angielskiego codziennej pracy
- pracę w międzynarodowym środowisku
- możliwość przystąpienia do dodatkowych benefitów
- rozwój i zdobycie nowych doświadczeń zawodowych