- Koordynowanie pracy zewnętrznego Partnera usług Contact Center
- Współpraca z Partnerem i nadzór nad realizacją zleconych projektów obsługi Klientów w kanałach telefonicznych i elektronicznych
- Bieżąca kontrola realizacji postanowień umowy pod względem jakości, zakresu, czasu i budżetu
- Projektowanie zmian i usprawnianie procesów obsługi Klienta w Contact Center
- Budowanie długotrwałych relacji z dostawcą
- Masz doświadczenia w Obsłudze Klienta
- Posiadasz wykształcenie wyższe lub jesteś na ostatnim roku studiów
- Jesteś osobą samodzielną w działaniu i umiesz podejmować szybkie decyzje pod presją czasu
- Masz bardzo dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne i negocjacyjne
- Swobodnie posługujesz się pakietem MS Office (w szczególności programem Excel)
- Jesteś otwarty/otwarta na pracę w siedzibie naszego partnera w Toruniu i Olsztynie, oraz w biurze w Warszawie (biuro w Warszawie 1 raz w tygodniu)
- Czynnego prawa jazdy kat. B
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołami Contact Center
- Umowa o pracę
- Realny wpływ na wysokość Twojego wynagrodzenia (premia miesięczna)
- Zaplanowana ścieżka kariery i jasno określone zasady awansu
- Bogaty pakiet szkoleń, m.in. wprowadzające, ofertowe, technologiczne
- Konkursy sprzedażowe
- Telefon i internet Play wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja, Tidal) oraz zniżki pracownicze
- Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
- Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej
- Dodatkowy benefit świąteczny
- Dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.