Stanowisko
Koordynator ds. obsługi gości hotelowych
Miejsce pracy: Warszawa
MM Conferences S.A. to wiodący i niezależny organizator spotkań biznesowych w Polsce. Rokrocznie przygotowujemy kilkaset projektów szkoleniowo-konferencyjnych. Wiele z nich posiada własną markę i ugruntowaną pozycję na rynku. Spółka, która powstała w 2008 roku stała się liderem jeśli chodzi o konferencje dedykowane dla branży telekomunikacyjnej i mediów. Gwarantem jakości organizowanych wydarzeń jest zarówno współpraca z czołowymi graczami rynku jak również zespół doświadczonych managerów, producentów oraz handlowców. Obecnie w związku z rozwojem nowych marek City Quality oraz Your Freedom, poszukujemy osób na stanowisko:
Jesteś gotowy na pracę z najlepszymi?
Zadania:
- meldowanie i wymeldowywanie gości, sprzedaż usług dodatkowych, udzielanie niezbędnych informacji, wystawianie faktur,
- przyjmowanie rezerwacji mailowych i telefonicznych, bieżąca obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- obsługa portali rezerwacyjnych: dostępność, zmiany cen,
- sporządzanie ofert handlowych, odpowiadanie na zapytania klientów,
- przygotowywanie raportów dziennych, tygodniowych i miesięcznych,
- współpraca z personelem sprzątającym i serwisem napraw,
- rozwiązywanie problemów i spraw zgłoszonych przez gości.
Wymagania:
- doświadczenie minimum 1 rok w i aktywnej obsłudze klienta, bezpośredniej i telefonicznej.
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego, swobodna konwersacja i pisanie,
- umiejętność efektywnej prezentacji oferty i skutecznej sprzedaży,
- motywacja i zaangażowanie osobiste, nastawienie na odnoszenie sukcesów,
- samodzielność i umiejętność rozwiązywania kreatywnego problemów,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- bardzo dobra komunikacja,
- uśmiech i pozytywne nastawienie do życia,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej, systematyczność,
- umiejętność szybkiego uczenia się,
- wysoka kultura osobista i bardzo dobra prezencja,
- dyspozycyjność, praca zmianowa, również weekendy i święta
- znajomość obsługi portali takich jak booking.com, expedia, hrs, inne,
- znajomość systemu KW Hotel (będzie dodatkowym atutem)