Ogłoszenie numer: 1428999, z dnia 2016-12-05
Kompleks dwóch hoteli z 393 pokojami, 16 multimedialnymi salami konferencyjnymi oraz premium wellness SPA no. 5, działający pod markami z rodziny Hilton Worldwide w Krakowie - Doubletree by Hilton hotel Krakow & Convention Center oraz Hampton by Hilton Krakow, poszukują idealnego kandydata na stanowisko:
Koordynator ds. marketingu i PR
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska
- Koordynowanie zagadnieniami marketingowymi, promocyjnymi, PR firmy
- Aktywne promowanie firmy poprzez udział w organizowanych eventach, spotkania z klientami, e-mailing
- Nadzór nad zgodnością wszelkich materiałów promocyjnych z wytycznymi sieci Hilton Worldwide
- Przygotowywanie zapytań ofertowych oraz negocjowanie cen z dostawcami usług/ produktów w obszarze marketingu i PR
- Koordynowanie realizacją rocznych planów marketingowych/ promocyjnych
- Monitorowanie rynku konkurencji w zakresie akcji medialnych, promocyjnych, eventowych
- Projektowanie, przygotowywanie oraz nadzór nad realizacją wszelkich akcji, materiałów, informacji promocyjnych firmy
- Koordynacja programów lojalnościowych
- Prowadzenie korespondencji z klientami w zakresie zamówień reklam, materiałów reklamowych.
- Organizacja i czynny udział we wszelkiego rodzaju akcjach promocyjnych związanych ze sprzedażą usług i produktów DoubleTree by Hilton, Hampton by Hilton Krakow
- Koordynowanie prac zewnętrznych dostawców (agencje kreatywne, graficy) – dbanie o zgodność wizerunku, standardów dla marki DoubleTree by Hilton, Hampton by Hilton oraz programów lojalnościowych sieci Hilton Worldwide w produkowanych materiałach
- Copywritting – dbanie o stosowanie języka odpowiedniego dla sieci Hilton Worldwide
- Współpraca z partnerami on-line odnośnie reklamy i wizerunku hotelu w Internecie
- Administrowanie i zarządzanie stronami internetowymi, z którymi hotele zawarły pisemne umowy.
- Prezentacje on-line. Nadzór nad płatnymi prezentacjami w internecie. Dbanie o aktualność danych oraz zdjęć publikowanych w prezentacjach. Stała współpraca z właścicielami witryn w celu promocji usług hotelowych.
Wymagania
- Min. 2 letnie doświadczenie w marketingu oraz w zagadnieniach PR
- Komunikatywność oraz łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych
- Znajomość i umiejętność wykorzystania narzędzi marketingowych oraz technik PR do promocji firmy/produktu
- Kreatywność oraz zmysł artystyczny
- Umiejętność samodzielnej pracy nad powierzonymi projektami
- Umiejętność oraz doświadczenie w negocjacji cen, warunków współpracy z dostawcami usług/produktów
- Bardzo dobra znajomość angielskiego (w piśmie oraz werbalna)- warunek konieczny
- Znajomość programów komputerowych photoshop, coreldraw, powerpoint
- Umiejętność aktualizacji stron internetowych
- Mile widziane doświadczenie we współpracy z agencjami eventowymi, mediami, reklamowymi
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.