Koordynator ds. komunikacji sklepowej
Nr. ref. HK/8/2018
Miejsce pracy:
Kraków
Twoje zadania:
- Zarządzanie i administrowanie narzędziami komunikacyjnymi i aplikacjami dla sklepów
- Obsługiwanie aplikacji służącej do przekazywania sklepom informacji tworzonych na poziomie Biura Głównego
- Weryfikacja przekazywanej sklepom komunikacji w zakresie przestrzegania procedur i procesów w firmie
- Obsługiwanie aplikacji poprzez przesyłanie zgłoszeń sklepów do odpowiednich działów w Biurze Głównym, weryfikacja odpowiedzi wysłanych do sklepów
- Nadzorowanie standaryzacji dokumentacji w kraju
- Przekazywanie sklepom pakietów informacyjnych, komunikacji w wyznaczonym czasie
- Szkolenie użytkowników z obsługiwanych narzędzi komunikacji
- Aktualizowanie procedur, materiałów informacyjnych i informacji operacyjnych dostępnych w Intranecie
- Utrzymanie intranetu, modyfikacje stron intranetowych
- Współpraca z innymi działami w Centrali podczas tworzenia lub aktualizowania stron intranetowych
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość programów komputerowych (excel, word)
- Bardzo dobra znajomość polskiej gramatyki i zasad pisania
- Znajomość języka angielskiego
- Silne umiejętności komunikacyjne
- Umiejętność analizowania i podejmowania decyzji
- Szczegółowość, staranność
- Odporność na stres
Oferujemy:
- Dynamiczną i interesującą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Szeroki pakiet szkoleń oraz możliwość wzięcia udziału w programach rozwojowych
- Możliwość dynamicznego rozwoju zawodowego poprzez realizację ciekawych i wymagających zadań
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Bezpłatną, prywatną opiekę medyczną wraz z dostępem do lekarzy specjalistów
- Zniżkę 10% na każdorazowe zakupy w Tesco dla pracowników z trzy miesięcznym stażem pracy w ramach
- Programu Klientowskiego Clubcard
- Dodatkowe świadczenia (bony świąteczne, bony okolicznościowe związane z rozpoczęciem roku szkolnego,wyprawka na okoliczność urodzenia dziecka)