Koordynator ds. Bezpośredniej Obsługi Pacjenta
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Sielecka 22
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
- nadzór nad prawidłową obsługą Pacjenta zgodnie z przyjętymi standardami;
- szkolenia, coaching i ocena pracy pracowników;
- koordynowanie planu wizyt pacjentów;
- przyjmowanie/wyjaśnianie reklamacji obsługowych;
- realizacja akcji promocyjnych w Poradni;
- nadzór nad raportami kasowymi;
- zapewnienie prawidłowej współpracy z pozostałymi działami spółki.
Od kandydatów oczekujemy:
- wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych;
- nastawienia na jakość obsługi Pacjenta;
- gotowości do pracy w systemie zmianowym;
- bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office (Excel);
- inicjatywy i samodzielności w działaniu;
- doświadczenia w zarządzaniu zespołem – dodatkowy atut.
Oferujemy:
- możliwość zdobycia doświadczenia w stabilnej, renomowanej firmie (jesteśmy na rynku ponad 25 lat);
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie;
- elastyczne godziny pracy (system zmianowy) - można dopasować grafik do swoich potrzeb;
- kompleksowe wdrożenie do pracy;
- pracę w zespole zaangażowanych oraz przyjaznych osób;
- realne możliwości rozwoju i awansu w ramach struktur spółki;
- prywatną opiekę medyczną;
- dodatkowe benefity min. współfinansowana karta sportowa, bilety do kina, vouchery na zakupy;
- dostęp do platformy e-learningowej do nauki języka angielskiego oraz wewnętrznych szkoleń.
Poznaj
Centrum Medyczne Damiana Sp. z o.o.
Centrum Medyczne Damiana istnieje od 1994 r. Oferuje szeroki zakres opieki medycznej, którą zapewnia Pacjentom w siedmiu przychodniach i w szpitalu.
Pracują w nich lekarze wszystkich specjalności, z wieloletnią praktyką kliniczną zdobytą w wiodących placówkach polskich i zagranicznych. Misję Centrum najlepiej oddaje przesłanie – Z Damianem przez całe życie.
Centrum Medyczne Damiana współpracuje z ponad 200 przychodniami na terenie całego kraju.
Centrum Medyczne Damiana należy do Grupy Medicover.