- Przygotowywanie kampanii rekrutacyjno – wizerunkowych we współpracy z HRBP oraz Menadżerami;
- Organizacja wydarzeń wewnętrznych (konkursy, eventy okolicznościowe);
- Inicjowanie działań mających na celu budowanie zaangażowania Pracowników;
- Współpraca i utrzymywanie relacji z biurami karier, organizacjami studenckimi, mediami branżowymi;
- Poszukiwanie nowych trendów, narzędzi, kanałów komunikacji oraz monitoring rynku w obszarze Employer Brandingu;
- Kreowanie i realizacja strategii Employer Brandingowej;
- Prowadzenie profilu pracodawcy w mediach społecznościowych;
- Zarządzanie kanałami komunikacji firmy, przygotowywanie komunikatów wewnętrznych.
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: zarządzanie zasobami ludzkimi, marketing, psychologia, socjologia oraz kierunki pokrewne;
- Minimum 2 - letnie doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku związanym z komunikacją lub employer brandingiem;
- Bardzo dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office;
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- Znajomość trendów w obszarze Employer Brandingu;
- Doświadczenie w pracy z programami graficznymi (np. Canva, Adobe Illustrator) oraz umiejętności projektowania graficznego.
- Pracę w modelu hybrydowym;
- Pracę dla dużej i stabilnej firmie o globalnym zasięgu;
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji, rozwoju i zdobywania doświadczenia;
- Pracę w zespole, gdzie liczy się wzajemny szacunek i dobra atmosfera;
- Możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej Luxmed na preferencyjnych warunkach.
- Zapewniamy bezpieczeństwo
- Koncentrujemy się na Klientach
- Pracujemy jako jeden zespół
- Działamy Uczciwie
- Wspieramy innowacje
- Budujemy różnorodność
Poznaj
Cemex Polska Sp. z o.o.
CEMEX jest globalnym liderem w branży materiałów budowlanych. W świecie stojącym wobec stale rosnącej potrzeby rozwoju budownictwa, pomagamy zaspokajać to zapotrzebowanie poprzez dostarczanie wysokiej jakości produktów i usług naszym klientom oraz naszym społecznościom na całym świecie.