Centrum Bankowości Bezpośredniej (CBB sp. z o.o.) - jedna z największych firm z branży Contact Center w Polsce, poszukuje kandydatów na stanowisko:
- nawiązywanie telefonicznych kontaktów z Klientami i prowadzenie negocjacji celem wyegzekwowania należności
- dbanie o pozytywny wizerunek Firmy
- dyspozycyjność
- znajomość obsługi komputera
- elokwencja, dobra dykcja i miły głos
- umiejętność przekonywania do własnych racji
- umiejętność słuchania i empatii
- odporność na stres
- zdecydowanie w działaniu
- dokładność, rzetelność, zdyscyplinowanie, odpowiedzialność
- stabilne zatrudnienie, zawsze terminową wypłatę, a za dobre wyniki dodatkowe premie
- pakiet atrakcyjnych szkoleń (za które płacimy)
- możliwość zdobycia wiedzy, umiejętności i rozwój kompetencji podczas zadań realizowanych dla wiodącego Banku na polskim rynku
- możliwość rozwoju zawodowego w Grupie kapitałowej Banku Pekao S.A.
Poznaj
Pekao Direct Sp. z o.o.
#KimJesteśmy?Najlepszym PraCCodawcą Roku w branży usług Contact Center według prestiżowego Konkursu Złota Słuchawka. Wyznaczamy standardy rozwoju bankowości internetowej i mobilnej. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania i pomagamy Klientom Banku Pekao S.A. w codziennym bankowaniu.
#DlaczegoMy?Wiemy jak ważne jest by praca, którą wykonujesz dawała radość i satysfakcję. Pomożemy Ci w odkryciu Twoich talentów i pokładów dobrej energii. Otrzymasz od nas wsparcie, dzięki któremu rozwiniesz swoje skrzydła.
#WejdźNaPokładPekaoDirectPracujemy w zgranych zespołach, które tworzą całość naszego Contact Center. Pozwala nam to na zdobywanie prestiżowych nagród branżowych takich jak: Złota Słuchawka, Telemarketer, Złoty Bankier, ARC i wiele innych. Wymieniamy się doświadczeniami, doceniamy wiedzę i stawiamy na relację.