Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych partnerów budujemy zaawansowane systemy obsługi klientów z wykorzystaniem multimedialnych kanałów kontaktu. Na rynku polskim działamy od 1999 roku.
Poszukujemy kandydatów ze znajomością języka ukraińskiego lub rosyjskiego do obsługi infolinii w trybie całkowicie zdalnym (infolinia BEZ SPRZEDAŻY) - zainteresowanych pracą na stanowisku:
Konsultant ds. Obsługi Pacjenta z językiem ukraińskim/rosyjskim
(infolinia przychodząca obsługowa - branża medyczna – brak elementów sprzedaży)
Miejsce pracy: PRACA ZDALNA
Do obowiązków na tym stanowisku będzie należało odbieranie połączeń od Pacjentów, prowadzenie rozmów telefonicznych w języku ukraińskim lub rosyjskim (w zależności od Twojego wyboru języka w którym będziesz obsługiwać Pacjentów) - zgodnie z obowiązującymi procedurami mając na uwadze dbałość o sprawny przepływ informacji zgodnie z najwyższymi standardami.
Jeśli:
- posługujesz się językiem ukraińskim lub rosyjskim w stopniu zaawansowanym (warunek konieczny),
- posiadasz wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne,
- jesteś pozytywnie nastawiony/a do życia i innych osób,
- nie masz najmniejszych trudności z obsługą komputera,
- jesteś dyspozycyjny/a i gotowy/a do pracy w systemie zmianowym między poniedziałkiem a niedzielą (infolinia czynna 24h/7 dni w tyg.)
Nie zastanawiaj się dłużej! Dołącz do Nas!
Oferujemy:
- pracę w 100% zdalną (szkolenie również będzie odbywało się on-line),
- stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- stałe wynagrodzenie podstawowe + system motywacyjny,
- elastyczne godziny pracy - zgodnie z Twoją deklaracją,
- zapewniamy profesjonalny pakiet szkoleń on-line (na starcie oraz w trakcie współpracy).
Poznaj
ARTERIA CUSTOMER SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych partnerów budujemy zaawansowane systemy obsługi klientów z wykorzystaniem multimedialnych kanałów kontaktu. Na rynku polskim działamy od 1999 roku.