Najnowsze oferty pracy

  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska S.A.   Warszawa, CH Fort Wola    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Konsultant ze znajomością języka czeskiego

    Arteria Customer Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  część etatu / pełny etat   7 000 - 7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Zadania, które będziesz realizować na tym stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na chatowe oraz mailowe zapytania konsumentów z rynku czeskiego, budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami, przestrzeganie procedur oraz dążenie do...
  • Konsultant / Konsultantka Infolinii

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 94    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    19 godz.
    Praca w wewnętrznym Call Center firmy LUX MED Sp. z o.o. które znajduje się przy Alejach Jerozolimskich 94​ w Warszawie. Twoją rolą będzie: telefoniczna obsługa Pacjentów Grupy LUX MED, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, informowanie o usługach i cenniku.
  • Konsultant Infolinii Obsługowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Twoje obowiązki: obsługa umów leasingowych po jej aktywacji; wydawanie zgód na czynności w Wydziale Komunikacji; aktualizacja danych kontaktowych i teleadresowych; wystawianie duplikatów faktur, wysyłanie mandatów; budowanie i dbanie o relacje z Klientami oparte na empatii, trosce,...
  • Konsultant ds. Wsparcia technicznego (z językiem angielskim) – infolinia przychodząca

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: kompleksowe wsparcie klienta w zakresie korzystania z bankomatów; przyjmowanie reklamacji; rozpatrywanie zgłoszeń; udzielanie informacji; wsparcie techniczne oraz merytoryczne klienta;
  • Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta (ubezpieczenia)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do Twoich podstawowych zadań należeć będą: Kompleksowa, telefoniczna obsługa Klienta w zakresie obsługi i sprzedaży ubezpieczeń. Dbanie o dobre relacje z Klientami i dobry wizerunek firmy. Rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez Klientów i udzielanie odpowiedzi zgodnie z wytycznymi....
  • Konsultant / Konsultantka w Contact Center

    T-Mobile Polska S.A.   Warszawa, ul.Domaniewska 52    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   4 800 - 7 200 zł brutto/mies.
    1 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych przez T-Mobile; Zadbasz o dobre...
  • Konsultant Infolinii

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Prosta    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje obowiązki: podjęcie rozmowy z Klientem, który jest zainteresowany ofertą na stronie internetowej; przekazanie Klienta do opiekuna handlowego w przypadku zainteresowania Klienta; budowanie i dbanie o relacje z Klientami oparte na empatii, trosce, odpowiednim badaniu potrzeb. Nasze...
  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska S.A.   Warszawa, CH Blue City    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Konsultant ds. mailowej i telefonicznej obsługi Klienta – połączenia przychodzące

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: mailowa i telefoniczna obsługa szkół publicznych oraz Klientów sklepów rejestrujących vouchery zakres obsługi: Prośba o dokumenty/pakiet informacyjny dot. Kampanii, pytania dotyczące rejestracji w systemie, prośby o zarejestrowanie podmiotu, zapytania...
Zobacz więcej ofert pracy

Konsultant - Współpracownik

Projekt dla Cyfrowego Polsatu
Warszawa
praca stacjonarna
2081 dni temu

W związku z realizacją projektu z zakresu obsługi Klientów dla operatora sieci satelitarnej Cyfrowego Polsatu, niekwestionowanego lidera na rynku telewizji satelitarnej w Polsce, poszukujemy osób zainteresowanych współpracą w zakresie obsługi Klientów. Już dziś możesz rozpocząć z nami swoją karierę jako:


Konsultant - Współpracownik

Miejsce: Warszawa

Nr Ref.: KON/PA

 

BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA PROFESJONALNĄ

TELEFONICZNĄ OBSŁUGĘ KLIENTA

 

Oczekujemy:
  • Doświadczenia w telefonicznej obsłudze Klienta (mile widziane)
  • Umiejętności obsługi komputera oraz urządzeń biurowych
  • Dobrej dykcji oraz elokwencji i elegancji wypowiedzi
  • Komunikatywności
  • Sumienności i dokładności
  • Odpowiedzialności i zaangażowania w realizację zadań
Oferujemy:
  • Dogodną formę współpracy
  • Elastyczne godziny współpracy (możliwość negocjowania czasu świadczenia usług)
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz systemy prowizyjne
  • Możliwość zdobycia doświadczenia we współpracy z nowoczesną firmą
  • Przeszkolenie w zakresie produktów i zasad świadczenia usług telefonicznej obsługi Klienta
  • Współpracę w młodym zespole
  • Możliwość rozwoju swoich kompetencji

Informacje na temat przetwarzania Państwa danych


Klauzula 1 – obecny proces rekrutacji

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i innych danych zawartych w mojej aplikacji oraz CV na potrzeby obecnego procesu rekrutacyjnego prowadzonego przez spółkę TCC Telecomunication Customer Care Ltd prowadzącą działalność w Warszawie, ul. Łubinowa 4A. Jestem świadomy/a przysługującego mi prawa do wycofania zgody, jak również faktu, że wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Zgodę mogę odwołać przesyłając informację o wycofaniu zgody na adres wspolpraca.backoffice.warszawa@customerservice24.pl.

Klauzula 2 – przyszłe rekrutacje

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i innych danych zawartych w mojej aplikacji oraz CV na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez spółkę TCC Telecomunication Customer Care Ltd prowadzącą działalność w Warszawie, ul. Łubinowa 4A. Jestem świadomy/a przysługującego mi prawa do wycofania zgody, jak również faktu, że wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Zgodę mogę odwołać przesyłając informację o wycofaniu zgody na adres wspolpraca.backoffice.warszawa@customerservice24.pl.

Klauzula informacyjna na potrzeby rekrutacji:

W dniu 25 maja 2018 r. weszły w życie nowe regulacje unijne z zakresu danych osobowych, tj. rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – w dalszej części zwane ,,RODO”.

W związku z powyższym, poniżej informujemy Cię o przysługujących Ci uprawnieniach.

  1. Kto jest administratorem danych osobowych?

Administratorem Twoich danych osobowych jest TCC Telecomunication Customer Care Ltd prowadząca działalność w Warszawie przy ul. Łubinowa 4A. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres email daneosobowe@customerservice24.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.

  1. W jakich celach będziemy wykorzystywać Twoje dane osobowe i na jakiej podstawie?

Twoje dane osobowe będą przetwarzane:

  1. w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji w zakresie danych niewymaganych przepisami prawa – podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit a RODO);

  2. dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w tym celu – podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit a RODO);

  3. w celu ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora – podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO);

  4. w celu weryfikacji posiadanych przez Pana/Panią kwalifikacji i umiejętności oraz ustalenia warunków współpracy – podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes TCC Telecomunication Customer Care Ltd (art. 6 ust. 1 lit f RODO). Prawnie uzasadnionym interesem TCC Telecomunication Customer Care Ltd jest weryfikacja kwalifikacji i umiejętności kandydatów na współpracowników oraz określenie warunków ewentualnej współpracy z Panią/Panem.

  1. Komu możemy udostępnić Twoje dane osobowe?

Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora np. zewnętrznym dostawcom usług (np. zewnętrzne centra przetwarzania danych, podmioty zapewniające obsługę i wsparcie w zakresie informatyki oraz oprogramowania, firmy świadczące usługi archiwizacji, przetwarzające dokumenty, świadczące obsługę korespondencji, podmioty świadczące usługi kurierskie, logistyczne), a także księgowym, doradcom prawnym, organom administracji i sądom.

  1. Jak długo będziemy przetwarzać Pana/Pani dane osobowe?

Twoje dane osobowe będziemy przetwarzać do czasu ustania celu danego przetwarzania, w tym z uwzględnieniem wymogów wynikających z właściwych przepisów prawa. Dane będą przetwarzane do momentu wycofania przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych lub do końca okresu przedawnienia potencjalnych roszczeń związanych z udziałem w procesie rekrutacji.

  1. Jakie mam uprawnienia?

Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania lub prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie poprzez podany kontakt do administratora.

W przypadku woli zrealizowania któregokolwiek z powyższych uprawnień możesz się z nami skontaktować poprzez e-mail: daneosobowe@customerservice24.pl.

Zgodnie z art. 77 RODO mają Państwo także prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, czyli Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli Państwa zdaniem, Państwa dane osobowe nie są przetwarzane prawidłowo (www.uodo.gov.pl).

  1. Przekazywanie danych poza EOG

TCC Telecomunication Customer Care Ltd nie będzie przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego (poza Unię Europejską lub Europejski Obszar Gospodarczy) lub do organizacji międzynarodowych.

 

Podobne oferty

  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska S.A.   Warszawa, CH Fort Wola    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Konsultant ze znajomością języka czeskiego

    Arteria Customer Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  część etatu / pełny etat   7 000 - 7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Zadania, które będziesz realizować na tym stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na chatowe oraz mailowe zapytania konsumentów z rynku czeskiego, budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami, przestrzeganie procedur oraz dążenie do...
  • Konsultant / Konsultantka Infolinii

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 94    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    19 godz.
    Praca w wewnętrznym Call Center firmy LUX MED Sp. z o.o. które znajduje się przy Alejach Jerozolimskich 94​ w Warszawie. Twoją rolą będzie: telefoniczna obsługa Pacjentów Grupy LUX MED, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, informowanie o usługach i cenniku.
  • Konsultant Infolinii Obsługowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Twoje obowiązki: obsługa umów leasingowych po jej aktywacji; wydawanie zgód na czynności w Wydziale Komunikacji; aktualizacja danych kontaktowych i teleadresowych; wystawianie duplikatów faktur, wysyłanie mandatów; budowanie i dbanie o relacje z Klientami oparte na empatii, trosce,...
  • Konsultant ds. Wsparcia technicznego (z językiem angielskim) – infolinia przychodząca

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: kompleksowe wsparcie klienta w zakresie korzystania z bankomatów; przyjmowanie reklamacji; rozpatrywanie zgłoszeń; udzielanie informacji; wsparcie techniczne oraz merytoryczne klienta;
  • Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta (ubezpieczenia)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do Twoich podstawowych zadań należeć będą: Kompleksowa, telefoniczna obsługa Klienta w zakresie obsługi i sprzedaży ubezpieczeń. Dbanie o dobre relacje z Klientami i dobry wizerunek firmy. Rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez Klientów i udzielanie odpowiedzi zgodnie z wytycznymi....
  • Konsultant / Konsultantka w Contact Center

    T-Mobile Polska S.A.   Warszawa, ul.Domaniewska 52    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   4 800 - 7 200 zł brutto/mies.
    1 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych przez T-Mobile; Zadbasz o dobre...
  • Konsultant Infolinii

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Prosta    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje obowiązki: podjęcie rozmowy z Klientem, który jest zainteresowany ofertą na stronie internetowej; przekazanie Klienta do opiekuna handlowego w przypadku zainteresowania Klienta; budowanie i dbanie o relacje z Klientami oparte na empatii, trosce, odpowiednim badaniu potrzeb. Nasze...
  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska S.A.   Warszawa, CH Blue City    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Konsultant ds. mailowej i telefonicznej obsługi Klienta – połączenia przychodzące

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: mailowa i telefoniczna obsługa szkół publicznych oraz Klientów sklepów rejestrujących vouchery zakres obsługi: Prośba o dokumenty/pakiet informacyjny dot. Kampanii, pytania dotyczące rejestracji w systemie, prośby o zarejestrowanie podmiotu, zapytania...