Czy oglądając „Klan” zastanawiałeś się, gdzie są tak nowoczesne kliniki, jak ta należąca do serialowego doktora Lubicza? Jej nazwa „Elmed” to nie przypadek. Pierwowzorem i pierwszym planem zdjęciowym był nasz oddział na Zaciszu. Założona w 1993 roku przychodnia była tak innowacyjna, że zainspirowała twórców serialu. Teraz jesteśmy spółką notowaną na GPW, a w skład Grupy ENEL-MED wchodzą przychodnie wieloprofilowe, dwa szpitale, oddziały diagnostyki obrazowej oraz specjalistyczne kliniki: medycyny estetycznej i medycyny sportowej. Pracuje u nas ok. 3 000 osób, a obsługujemy ponad 700 000 pacjentów.
Konsultant wsparcia sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa
Lokalizacja: Postępu 18a
Będziesz odpowiedzialny za:
- obsługę telefoniczną zapytań ze strony Pacjentów,
- przedstawienie ofert dotyczących naszych usług medycznych dostosowanych do potrzeb pacjenta,
- umówienie terminu wizyty lub badania,
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy i budowanie długotrwałych relacji z Klientami.
Jeżeli jesteś osobą:
- która dobrze czuje się w rozmowie z innymi i masz dobrą dykcję,
- poszukującą pracy na stałe, ale chcesz zachować równowagę między życiem zawodowym a prywatnym,
- lubiącą się uczyć i rozwijać,
- mającą doświadczenie w zakresie obsługi pacjenta lub sprzedaży (telefonicznej lub bezpośredniej)
- nie mającą problemu z aktywnym przedstawieniem oferty i zachęceniem do skorzystania z niej
- posiadającą minimum średnie wykształcenie
- umiejącą porozumiewać się w języku angielskim (mile widziane)
… dołącz do naszego zespołu!
Co oferujemy?
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę na pełen etat,
- realną możliwość awansu, dzięki określonej ścieżce kariery,
- pracę w systemie zmianowym,
- wynagrodzenie składające się z podstawy i systemu premiowego,
- opiekę medyczną,
- kartę sportową,
- pracę w firmie, która oferuje możliwość rozwoju poprzez uczestniczenie w projektach ogólnofirmowych lub jednej z kilkudziesięciu rekrutacji wewnętrznych rocznie.
I jeszcze kilka słów o zespole:
Zespół Wsparcia Sprzedaży to kameralna, kilkunastoosobowa grupa w ramach Call Center, zajmująca się obsługą infolinii dla pacjentów komercyjnych. Powiedzieć, że jest "młody i dynamiczny" to mało, więc niech przemówi informacja, że średnia wieku w tym gronie, to 30 lat, a staż pracy 3 lata.
Poznaj Profil Pracodawcy