Konsultant wsparcia aplikacji
Miejsce pracy: Warszawa, Sienna 39
GKPGE/SYS/61/2023
Zakres obowiązków
- Analiza obecnie uruchomionych funkcjonalności w zakresie aplikacji pod względem poprawności działania i identyfikacja potrzeb optymalizacji (II linia wsparcia)
- Współpraca ze stroną biznesową w zakresie zbieranie wymagań nowych lub modyfikacji istniejących funkcji aplikacji
- Realizacja szkoleń związanych funkcjonowaniem aplikacji
- Przygotowywanie scenariuszy testów oraz współudział w testach wdrażanych instancji webowej aplikacji autorskiej
Wymagania
Oczekiwane
- Doświadczenie w pracy na II linii wsparcia z zakresu utrzymania aplikacji webowej w dużej organizacji
- Znajomość biznesowa/funkcjonalna systemów z kategorii Kancelaria Elektroniczna
- Umiejętność przygotowywania dokumentacji analizy biznesowej oraz specyfikacji wymagań
- Umiejętność tworzenia szablonów dokumentów w oparciu o XSL-FO
- Umiejętność prowadzenia szkoleń
- Komunikatywność, zdolność analitycznego myślenia oraz umiejętność współpracy z zespołem oraz Klientem biznesowym
Mile widziane
- Znajomość notacji UML/BPMN
- Znajomość metodyki SCRUM, ITIL
Ze swojej strony oferujemy
- Umowa o pracę
- System premiowy
- Praca hybrydowa
- Liczne świadczenia z ZFŚS
- Dostęp do najnowszych technologii
- Pracę w zróżnicowanych zespołach, otwartych i nastawionych na rozwój
PGE Systemy S.A. jest spółką technologiczną, buduje, rozwija i utrzymuje nowoczesne systemy teleinformatyczne dla całej Grupy Kapitałowej PGE. Spółka aktualnie realizuje kilka dużych projektów rozwojowych, w tym budowę sieci łączności LTE450, i kilkaset innych inicjatyw. Obsługujemy około dwadzieścia tysięcy komputerów i ponad pół tysiąca maszyn wirtualnych.