Miejsce pracy: Warszawa
Umowa - zlecenie
Gdzie będziesz pracować?
Contact Center PZU – Warszawa (ul. Równoległa, obok stacji WKD Raków).
Co oferujemy?
- elastyczny czas pracy - sam/-a ustalasz swój harmonogram pracy, pracujemy
pon. – pt. (08:00 -22:00); sob. (08:00 -16:00); - możliwości rozwoju i awansu w strukturach firmy PZU;
- atrakcyjny i realny system efektywnościowy;
- profesjonalne szkolenie wstępne, za które otrzymasz wynagrodzenie;
- niepowtarzalną atmosferę, skupioną wokół wspólnie realizowanych unikatowych inicjatyw.
Jakich osób poszukujemy?
- pragnących zdobyć doświadczenie zawodowe, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- komunikatywnych i samodzielnych, które szybko się uczą;
- gotowych do udziału w inicjatywach i wydarzeniach PZU;
- potrafiących dzielić się swoim entuzjazmem i pasjami z innymi.
Co będziesz robić?
- wspierać agenta PZU w obsłudze systemu - pomagać w rozwiązaniu problemów związanych z jego obsługą (tylko połączenia przychodzące, BEZ SPRZEDAŻY).