Benefit Systems SA jest liderem na rynku w dbaniu o satysfakcję, zdrowie i motywację pracowników w całej Polsce, dostarczając nowatorskich rozwiązań w zakresie pozapłacowych świadczeń pracowniczych.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko:
- Obsługa telefoniczna i mailowa użytkowników, klientów, partnerów (rozmowy przychodzące)
- Udzielanie informacji o produktach, ofercie
- Prawidłowa obsługa reklamacji i zastrzeżeń zgłaszanych poprzez e-mail i telefon
- Przełączanie rozmów do właściwych pracowników/działów
- Prawidłowe wprowadzanie danych do systemów informatycznych
- Min.1 rok doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta
- Znajomość standardów obsługi klienta
- Łatwość w prowadzeniu rozmów telefonicznych
- Wysoka kultura osobista
- Bardzo dobre umiejętności interpersonalne
- Mile widziani również studenci
- Język angielski umożliwiający swobodną komunikację
- Gotowość do pracy w systemie zmianowym (8 godzin dziennie w godzinach 7-22) również w weekendy
- Pracę w firmie będącej liderem w swojej branży
- Pracę w młodym zespole, w przyjaznej atmosferze
- Pakiet świadczeń dodatkowych dostosowanych do potrzeb indywidualnych
Poznaj
Benefit Systems SA
Witaj w świecie MultiMożliwości!
Benefit Systems, tutaj słowo „możliwości” odmieniamy przez wszystkie przypadki i serwujemy w multi dawkach. Działamy na polskim rynku od 2000 roku. Jesteśmy trendsetterem w benefitach sportowych i wspieramy dbałość o dobrostan pracowników oraz dostarczamy narzędzia ułatwiające prace działów HR.
Na co dzień pracujemy nad kultowymi produktami, znanymi niemal przez każdego pracownika! Tworzymy ekosystem kompleksowych rozwiązań, które motywują do zmiany życia na lepsze. Przekonaj się osobiście:
- Stworzona przez nas karta MultiSport jest jednym z najpopularniejszych benefitów na rynku. Daje dostęp do różnorodnych dyscyplin sportowych, eksperckich kursów, motywującej dawki wiedzy i wspiera użytkowników w zdrowym i aktywnym stylu życia.
- Nasza platforma MultiLife z narzędziami wspierającymi dobrostan, umożliwia osiągnięcie osobistych i zawodowych celów. Użytkownicy mogą dzięki niej korzystać ze wsparcia ekspertów, przydatnych aplikacji i szerokiej oferty kursów. MultiLife wspiera ich w czterech kluczowych obszarach: psychologia, zdrowie, dieta, rozwój.
- Wdrożyliśmy i rozwijamy MyBenefit, czyli platformę kafeteryjną, dająca dostęp do szerokiej oferty świadczeń oraz narzędzie do wsparcia procesów HR, dzięki któremu pracodawcy mogą uprościć pracę całej organizacji.
Jak wygląda nasz zespół?
W naszej głównej spółce Benefit Systems SA zatrudniamy ponad 1000 osób. W naszym zespole spotkasz nie tylko ekspertów od sprzedaży i obsługi klienta, ale także prawników, finansistów, specjalistów ds. marketingu, HR, analityków i wielu innych profesjonalistów. Znajdź rolę dla siebie i wejdź do świata MultiMożliwości.