Arteria S.A. oferuje usługi outsourcing'u sprzedaży polegające między innymi na: zdefiniowaniu strategii sprzedaży, oferowaniu pełnej organizacji, zarządzania i wykonania zadań związanych ze sprzedażą produktów i usług zewnętrznych zleceniodawców, oraz zarządzaniu relacjami z ich klientami.
poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Jesteśmy Firmą świadczącą usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowujemy się do dynamicznie zmieniających się trendów, a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Jeśli jesteś:
Otwarty/a na nowe wyzwania, masz dobrą dykcję, a rozmowa z Klientem to dla Ciebie przyjemność, zapraszamy do współpracy
Dopasujesz projekt do siebie – połączenia przychodzące, wychodzące, wsparcie techniczne czy sprzedaż.
Kluczowe obowiązki:
- Kompleksowa obsługa infolinii - połączenia przychodzące i wychodzące
- Dbanie o dobre relacje z Klientami i dobry wizerunek firmy
- Rozwiązywanie bieżących problemów Klientów i udzielanie odpowiedzi zgodnie z wytycznymi
Wymagania:
- Wykształcenie średnie
- Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
- Dobra obsługa komputera
- Dyspozycyjność i elastyczność (praca w systemie zmianowym)
- Dobra dykcja i miły głos
- Doświadczenie w pracy z Klientem będzie dodatkowym atutem
- Odpowiedzialność za powierzone zadania
W zamian oferujemy:
- Przyjazną atmosferę pracy
- Stabilne wynagrodzenie(umowa zlecenie, umowa o pracę)
- Premie + konkursy
- Dogodne godziny pracy-elastyczny grafik
- Cykl profesjonalnych szkoleń przygotowujących do pracy oraz wsparcie w trakcie pracy
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy
- Możliwość skorzystania z benefitów tj. Karta Multisport, Medicover
- Lokalizacja w samym Centrum