Mellon Poland Sp. z o.o. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Mellon International. Nasza oferta obejmuje szeroki wachlarz usług, produktów i zaawansowanych rozwiązań dedykowanych bankom, instytucjom finansowym i sektorowi publicznemu. Dynamicznie zdobywamy rynki, co przyniosło nam światowe uznanie i prestiżowe nagrody. Nasza firma to 17 spółek w 11 krajach. W Polsce istniejemy od 2006 roku i zatrudniamy już ponad 1000 pracowników. Wierzymy, że nasz sukces to nasza kadra, dlatego dokładamy wszelkich starań, żeby umożliwić Ci pracę, która rozwinie Twoje pasje i wykorzysta Twoje talenty. Każdego dnia wspieramy Twój rozwój i Twoją innowacyjność, zapewniając Ci nowe cele i nowe wyzwania.
Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za telefoniczny kontakt z klientem, przedstawianie oferty, udzielanie informacji i prezentację oferty.
- Nienaganna dykcja,
- Zaangażowanie i motywacja do pracy,
- Wysoka kultura osobista,
- Kreatywność, rzetelność, odpowiedzialność, komunikatywność,
- Doświadczenie w pracy w Call Center lub w sprzedaży bezpośredniej będzie mile widziane.
- Umowę o pracę/zlecenie w pełnym lub niepełnym wymiarze – elastyczne godziny pracy,
- Pakiet socjalny i szkolenia,
- Możliwość rozwoju,
- Nowoczesne środowisko pracy i możliwość zdobycia doświadczenia.