Szukamy kandydatów na stanowisko:
Konsultant Telefoniczny- Obsługa Infolinii
Miejsce pracy: Warszawa
Telbridge Sp. z o.o. jest firmą o ugruntowanej pozycji na outsourcingowym rynku call centers, specjalizującą się głównie w sektorze ubezpieczeń i telekomunikacji. Działamy od 2005 roku wyłącznie na bazie polskiego kapitału. Aktualnie zatrudniamy ponad 1000 pracowników w 6 oddziałach: Częstochowie, Radomiu, Toruniu, Warszawie, Kielcach oraz Bukareszcie.
Chciałbyś mieć przyjemną pracę, wolne weekendy i kasę na swoje wydatki?
Wyślij do Nas swoją aplikację i rozpocznij pracę na Naszej infolinii!
Naszym pracownikom zapewniamy:
- pracę w wymiarze ok. 30-35 godzin tygodniowo w godz. 9-17
- elastyczny grafik dopasowany do Twojego planu dnia, zajęć na uczelni
- niezbędne szkolenia przygotowujące do pracy
- młody, zgrany zespół pracowników
- długotrwałą współpracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia
Do obowiązków Naszych Konsultantów należy profesjonalna obsługa Klienta w zakresie:
- odbierania połączeń przychodzących,
- pomoc Klientom w rozwiązywaniu problemów,
- udzielanie informacji dotyczących programu (usługi, promocje),
- przyjmowanie reklamacji,
Jeśli jesteś osobą kreatywną, która posiada:
- nienaganną dykcję i swobodę wypowiedzi,
- pozytywne nastawienie do Klientów,
- wysoką kulturę osobistą,
- umiejętność obsługi komputera.
Dodatkowym atutem będzie status studenta lub/i doświadczenie w obsłudze Klienta \ Callcenter.