W ramach rozwoju projektu, którego celem jest obsługa infolinii rezerwacyjno-obsługowej dla Klientów brytyjskich, poszukujemy osób na stanowisko:
Konsultant Telefoniczny (j. angielski)
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klientów z Wielkiej Brytanii – rozmowy przychodzące
Wymagania:
- Biegła znajomość j. angielskiego – warunek konieczny
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- Możliwość pracy zmianowej
- Poprawna wymowa
- Swobodne korzystanie z pakietu MS Office
Oferujemy:
-
Ustalanie elastycznego grafiku pracy – od poniedziałku do niedzieli, w godz. 10:00-23:00
- Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie
- Wynagrodzenie w oparciu o stawkę godzinową 17 zł/h (brutto)
- Płatny cykl szkoleniowy przygotowujący do pracy
- Stałe miejsce pracy: Warszawa, ul. Muszkieterów 15a
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.