Elavon oferuje jedne z najbardziej bezpiecznych i kompleksowych usług procesowania płatności bezgotówkowych. Jesteśmy międzynarodową instytucją finansową o globalnym zasięgu, w całości należącą do amerykańskiego US Banku.
Konsultant telefoniczny ds. Wsparcia Technicznego Klienta z językiem angielskim
Warszawa, przy placu Unii Lubelskiej
Twój zakres obowiązków:
- wsparcie telefoniczne (ok. 90% czasu pracy) i mailowe (ok. 10% czasu pracy) Klientów Elavon z Polski, Anglii i Irlandii w zakresie obsługi technicznej terminali płatniczych;
- skuteczne rozpatrywanie próśb klientów - nasi Konsultanci są w stanie rozwiązać ok. 85-90% spraw Klientów „od ręki”;
- wprowadzanie i modyfikowanie danych w systemach komputerowych;
- odpowiadanie na mailowe zapytania wewnętrznych i zewnętrznych Klientów;
- budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
Nasze wymagania:
- biegła znajomość języka angielskiego i polskiego (warunek konieczny);
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów i komunikatywność;
- gotowość do pracy w trybie zmianowym, uwzględniającym również niektóre weekendy i wieczory/noce;
- gotowość do pracy w trybie hybrydowym (biuro w Warszawie przy placu Unii Lubelskiej)
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office;
- wielozadaniowość - praca na kilku systemach jednocześnie;
- umiejętność szybkiego podejmowania decyzji;
- nie wymagamy doświadczenia, prowadzimy kompleksowe szkolenie stanowiskowe od podstaw.
- zdolności techniczne (mile widziane).
To oferujemy:
- pracę na pełen etat, umowę o pracę na czas określony 9 miesięcy (bez okresu próbnego);
- pakiet benefitów obejmujący kompleksową opiekę medyczną (z opieką stomatologiczną, wizytami domowymi i ubezpieczeniem podróżnym), ubezpieczenie grupowe, kartę Multisport, zajęcia językowe;
- profesjonalne, pełnopłatne szkolenie stanowiskowe, możliwość rozwoju ścieżki kariery w strukturach organizacyjnych – możliwość awansu i podwyżki wynagrodzenia już po ok. 6-9 miesiącach pracy;
- interakcje z Klientami i Współpracownikami na całym świecie – gwarantujemy codzienny kontakt z językiem angielskim;
- komplet narzędzi do pracy – laptop, dodatkowy monitor i akcesoria;
- bardzo pozytywną atmosferę i komfortowe środowisko pracy.