Centrum Bankowości Bezpośredniej - spółka Banku Pekao S.A.
Najlepsze Contact Center w Polsce:
Posiadamy Statuetki Telemarketera Roku 2016 w trzech Kategoriach:
Obsługa Klienta, HelpDesk, Inne Projekty!
Obecnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Nr Ref.: Praca.pl/Konsultant
- Telefoniczny kontakt z Klientami Banku Pekao S.A.
- Relacyjne, oparte na sondażu potrzeb zachęcanie do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do Klienta
- Budowanie najlepszej w Polsce obsługi Klienta i dbanie o profesjonalny wizerunek Banku Pekao
- POZYTYWNE NASTAWIENIE - warunek konieczny :)
- Chęć rozwoju w bankowości, nawet jeśli to początek Twojej kariery zawodowej to nauczymy Cię bankowości od podstaw
- Komunikatywność, dobra dykcja i miły głos
- Dyspozycyjność na poziomie 120 godzin miesięcznie lub więcej
- Entuzjazm i zaangażowanie (bez względu na to ile masz lat) – w naszej Firmie doceniamy doświadczenie osób starszych, jak również zapał osób młodych
- Elastyczność (dogodne godziny pracy, na które masz wpływ) i bezpieczeństwo (stabilność zatrudnienia w realizacji zadań dla największego prywatnego Banku w Polsce)
- Zawsze terminową wypłatę, a za dodatkowe wyniki sprzedażowe dodatkowe, atrakcyjne wynagrodzenie
- Wsparcie doświadczonych Pracowników - Konsultantów, Managerów oraz Trenerów w realizacji codziennych zadań
- Pakiet atrakcyjnych szkoleń (za które to my płacimy)
- Możliwość skorzystania z Karty Multisport na preferencyjnych warunkach
- Możliwość awansu i rozwoju zawodowego w Grupie kapitałowej Banku Pekao S.A.
- Preferencyjną ofertę produktów bankowych
- Liczne okazje do integracji (Czerwcowy wyjazd integracyjny, Andrzejki, Mikołajki itp.) oraz możliwość uczestnictwa w licznych eventach firmowych m.in.: Olimpiada sportowa
Zobacz jak pracujemy i jaki mamy dystans do siebie, odwiedź nasz profil na na facebook'u:
www.facebook.com/cbbcontactcenter
Poznaj
Pekao Direct Sp. z o.o.
#KimJesteśmy?Najlepszym PraCCodawcą Roku w branży usług Contact Center według prestiżowego Konkursu Złota Słuchawka. Wyznaczamy standardy rozwoju bankowości internetowej i mobilnej. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania i pomagamy Klientom Banku Pekao S.A. w codziennym bankowaniu.
#DlaczegoMy?Wiemy jak ważne jest by praca, którą wykonujesz dawała radość i satysfakcję. Pomożemy Ci w odkryciu Twoich talentów i pokładów dobrej energii. Otrzymasz od nas wsparcie, dzięki któremu rozwiniesz swoje skrzydła.
#WejdźNaPokładPekaoDirectPracujemy w zgranych zespołach, które tworzą całość naszego Contact Center. Pozwala nam to na zdobywanie prestiżowych nagród branżowych takich jak: Złota Słuchawka, Telemarketer, Złoty Bankier, ARC i wiele innych. Wymieniamy się doświadczeniami, doceniamy wiedzę i stawiamy na relację.