Centrum Bankowości Bezpośredniej - spółka Banku Pekao S.A.
Najlepsze Contact Center w Polsce:
Posiadamy Statuetki Telemarketera Roku 2016 w trzech Kategoriach:
Obsługa Klienta, HelpDesk, Inne Projekty!
Obecnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Nr Ref.: Praca.pl/Konsultant
- telefoniczny kontakt z Klientami Banku Pekao S.A.,
- dbałość o profesjonalny wizerunek Banku oraz zachęcanie do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do potrzeb Klienta.
- chęć rozwoju w bankowości, nawet jeśli to początek Twojej kariery zawodowej lub masz już doświadczenie w innych branżach,
- komunikatywność,
- elokwencja, dobra dykcja i miły głos,
- dyspozycyjność na poziomie 120 godzin miesięcznie lub więcej,
- nastawienie na cel,
- entuzjazm i zaangażowanie (bez względu na to ile masz lat) – w naszej Firmie doceniamy doświadczenie osób starszych, jak również zapał osób młodych.
- stabilne zatrudnienie, zawsze terminową wypłatę,
- bezpiecznie i przyjazne miejsce pracy,
- interesujące wynagrodzenie, a za dobre wyniki dodatkowe, korzystne finansowo programy motywacyjne,
- przyjazną atmosferę pracy w zintegrowanym zespole i wiele okazji do świętowania,
- pakiet atrakcyjnych, rozwojowych szkoleń (za które płacimy),
- wsparcie doświadczonych Pracowników podczas pracy,
- możliwość zdobycia wiedzy, umiejętności i rozwój kompetencji podczas zadań realizowanych dla wiodącego Banku na polskim rynku,
- elastyczne godziny pracy, które łatwo można pogodzić ze studiami czy realizacją własnych pasji
- możliwość rozwoju zawodowego w Grupie kapitałowej Banku Pekao S.A,
- nastawienie na jakość – cyklicznie zdobywamy liczne nagrody i wyróżnienia m.in. w konkursie na Najlepszą infolinię bankową w Polsce oraz Telemarketer Roku 2013, 2014, 2015, 2016,
- możliwość wymiany doświadczeń między pokoleniami – współpracujemy z osobami, które rozpoczynają karierę zawodową, jak i z osobami, które mają już bogate doświadczenie,
- na powyższych zdjęciach możesz zobaczyć nasze miejsce pracy jak i naszych Pracowników!
Poznaj
Pekao Direct Sp. z o.o.
#KimJesteśmy?Najlepszym PraCCodawcą Roku w branży usług Contact Center według prestiżowego Konkursu Złota Słuchawka. Wyznaczamy standardy rozwoju bankowości internetowej i mobilnej. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania i pomagamy Klientom Banku Pekao S.A. w codziennym bankowaniu.
#DlaczegoMy?Wiemy jak ważne jest by praca, którą wykonujesz dawała radość i satysfakcję. Pomożemy Ci w odkryciu Twoich talentów i pokładów dobrej energii. Otrzymasz od nas wsparcie, dzięki któremu rozwiniesz swoje skrzydła.
#WejdźNaPokładPekaoDirectPracujemy w zgranych zespołach, które tworzą całość naszego Contact Center. Pozwala nam to na zdobywanie prestiżowych nagród branżowych takich jak: Złota Słuchawka, Telemarketer, Złoty Bankier, ARC i wiele innych. Wymieniamy się doświadczeniami, doceniamy wiedzę i stawiamy na relację.