Konsultant telefonicznej Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
TWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAĆ NA:
- Obsłudze infolinii Centrum Miłej Obsługi Klienta
- Udzielaniu informacji i wsparcia bieżącym klientom Virgin Mobile Polska
- Udzielaniu informacji osobom zainteresowanym Naszą Ofertą (tylko połączenia przychodzące)
- Wsparciu logistycznym pracy Centrum Miłej Obsługi Klienta
CO NAJBARDZIEJ DOCENIMY?
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów, poczucie humoru i wysoką kulturę osobistą oraz:
- Umiejętność pracy w zespole
- Dynamizm w działaniu , entuzjazm i zaangażowanie w pracę
- Elastyczność – praca w systemie zmianowym w godz. 8.00 – 16.00, 14.00-22.00, 11-19, również w dni świąteczne
Znajomość języka angielskiego oraz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
CO MOŻEMY CI ZAPEWNIĆ?
- Stabilne i uczciwe warunki zatrudnienia
- Elastyczny grafik (możliwość współpracy w pełnym lub niepełnym (1/2) wymiarze czasu)
- Wynagrodzenie podstawowe brutto: 16 PLN/godz. w dni powszednie oraz 32 PLN/godz. w dni świąteczne (oprócz tego możesz liczyć na premie motywacyjne i sprzedażowe)
- Wyluzowaną i komfortową atmosferę
- Porcję świeżych owoców i aromatycznej kawy każdego dnia
- Dobre warunki socjalne (wraz z dostępem do piłkarzyków;))
- Prywatną Opiekę Zdrowotną, pakiet sportowy, bony świąteczne
- Poczucie że masz wpływ na rozwój Naszej Firmy