Szukamy do współpracy młodszego doradcy, który dołączy do naszego zespołu wsparcia technicznego. Jeśli szybko identyfikujesz problemy i znajdujesz optymalne rozwiązania – sprawdź, czy nie szukamy Ciebie.
Jeżeli jesteś osobą zmotywowaną, zaangażowaną, lubisz wyzwania i cenisz zgrany zespół – Twoje miejsce jest wśród nas.
Integra Software oferuje rozwiązania dla branż technicznych związanych głównie z transportem i motoryzacją. Systemy tworzone są zarówno dla dużych firm korporacyjnych oraz małych i średnich przedsiębiorstw, m.in. dla importerów części zamiennych, sieci warsztatowych, flot pojazdów, serwisów samochodowych, sklepów motoryzacyjnych, baz transportowych.
Wśród klientów firmy Integra można wymienić firmy takie jak: Bosch, Bridgestone, Continental, Michelin, Mercedes-Benz, Auto Partner S.A., Auto Land Polska S.A., Inter Parts, Inter-Team, Motogama, Denckermann i sieci serwisowe m.in: Bosch-Service, FirstStop (Bridgestone), BestDrive (Continental), Euromaster (Michelin), AD Service, OK Serwis, Auto Team Service, ASO różnych marek, itp.
Obecnie na rynku krajowym i zagranicznym (Czechy, Niemcy, Szwajcaria, Słowacja, Ukraina) funkcjonuje ponad 200 000 licencji oprogramowania marki Integra, które są obecne na rynku od prawie 30 lat. Projektowanie oraz tworzenie systemów oparte jest na wieloletnim doświadczeniu zarówno w branży informatycznej jak i motoryzacyjnej. Według niezależnego raportu dotyczącego komputeryzacji warsztatów 25% firm używa rozwiązań marki Integra.
- Obsługiwać pierwszą linię wsparcia technicznego
Będziesz odpowiedzialny za wsparcie klientów w zakresie obsługi programu - Analizować zgłaszane problemy także we współpracy z działem rozwoju
Szybko identyfikujesz problemy i znajdujesz skuteczne rozwiązania - Przygotowywać raporty dotyczące obsługiwanych zgłoszeń
Pomoże nam to wykryć najczęściej występujące problemy i je wyeliminować - Wspierać proces wdrożenia oprogramowania u klientów
Chcemy, aby nasze systemy były dostosowane do potrzeb i wymagań klientów
Różnorodność wykonywanych zadań i codzienne wyzwania powodują, że rzadko wykonujemy powtarzalne zadania.
- Nie wymagamy doświadczenia, zapewniamy wdrożenie na tym stanowisku
Liczymy na Twoją otwartość na wiedzę i pozyskiwanie umiejętności - Umiejętności organizacji pracy i samodzielności w wykonywaniu zadań
Chcemy być pewni, że w pełni zrealizujesz powierzone Tobie zadania - Rozwiniętych zdolności komunikacyjnych
Twoje umiejętności ułatwią porozumienie się z klientem - Zorientowania na szukanie rozwiązań
Jeśli na co dzień wykazujesz się dociekliwością i analitycznym podejściem – to szukamy właśnie Ciebie - Umiejętności pracy zespołowej
Współpracuj z zespołem, aby wspólnie osiągać wyznaczone cele
Jeżeli chcesz rozwijać swoje umiejętności w obszarze IT (m.in. wsparcia technicznego, wdrażania oprogramowania, testowania) to ta oferta jest stworzona dla Ciebie.
- Zainteresowanie branżą motoryzacyjną
Twoja pasja może pomóc przy codziennych zadaniach - Doświadczenie w obsłudze systemów klasy ERP
Wiedza, która pozwoli sprawnie rozwiązywać powstałe problemy lub awarie - Doświadczenie jako konsultant wsparcia technicznego
Podziel się z nami swoim doświadczeniem - Podstawowa znajomość tematyki dotyczącej sprzedaży i obsługi magazynu
Dodatkowy plus, jeśli te zagadnienia nie są Ci obce - Znajomość MS SQL Server / Firebird
Te i inne technologie mogą Ci tylko pomóc w codziennej pracy