Najnowsze oferty pracy

  • Tech Solutions Specialist with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Responsibilities Communicate with advertisers and internal sales and services teams via phone, email, and chat as needed, Perform and verify the implementation of web-based products with customers, Give guidance, support, and train customers on how to use the products, Employ strong, clear...
  • Specjalista ds. rozwiązań technicznych z językiem poslkim

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Komunikacja z reklamodawcami oraz zespołami sprzedaży. Wdrażanie produktów internetowych z klientami. Szkolenie klientów w zakresie użytkowania produktów. Wysokojakościowa obsługa klienta. Zarządzanie projektami i zadaniami zgodnie z wymaganiami biznesowymi.
  • Specjalistka / Specjalista ds. wsparcia it

    PKO Bank Polski   Warszawa, Chmielna 89    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia (awarie, potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT),świadczysz zdalną pomoc w rozwiązywaniu problemów użytkowników w zakresie oprogramowania oraz sprzętu komputerowego i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Aplikacji

    POLPHARMA S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie i kontakt z użytkownikami w zakresie eksploatacji aplikacji wewnętrznych, głównie za pomocą systemu zgłoszeń; Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem istniejących aplikacji; Analizę i tworzenie specyfikacji wymagań; Proponowanie usprawnień w podległych...
  • Tech Solutions Specialist with Polish

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Responsibilities Communicate with advertisers and internal sales and services teams via phone, email, and chat as needed, Perform and verify the implementation of web-based products with customers, Give guidance, support, and train customers on how to use the products, Employ strong, clear...
  • Specjalista ds. rozwiązań technicznych z językiem niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Komunikacja z reklamodawcami i zespołami sprzedaży/usług (telefon, e-mail, czat). Wdrażanie i weryfikacja produktów internetowych z klientami. Szkolenie klientów w zakresie korzystania z produktów. Jasne i entuzjastyczne komunikowanie się z klientami i współpracownikami. Świadczenie...
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego IT

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Przyjmowanie i rejestracja telefonicznych zgłoszeń dotyczących awarii, problemów sprzętowych, uprawnień oraz aplikacji IT; Zdalne wsparcie użytkowników w zakresie obsługi oprogramowania oraz urządzeń komputerowych i peryferyjnych; Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług IT w celu...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Holenderskim

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   8 500 zł brutto/mies.  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Wsparcie Klienta: Oferowanie wyższej klasy pomocy technicznej przez telefon, e-mail i chat, obejmujące sprzęt, oprogramowanie oraz inne produkty klientów. Rozwiązywanie Problemów: Skuteczna diagnostyka i rozwiązywanie problemów technicznych, zapewniając wysoką satysfakcję klientów....
  • Serwisant komputerowy

    Klient portalu Praca.pl   Zamienie (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Diagnostyka usterek komputerów stacjonarnych. Testowanie i diagnozowanie komponentów komputerowych. Wymiana i naprawa uszkodzonych podzespołów. Konserwacja sprzętu, poprawa wydajności. Instalacja, konfiguracja systemów operacyjnych i sterowników. Doradztwo techniczne dla klientów.
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z j. francuskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Udzielanie wsparcia technicznego klientom przez telefon, e-mail oraz czat. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych w sprzęcie komputerowym i oprogramowaniu. Utrzymywanie wysokich standardów obsługi klienta i zapewnianie jakości wsparcia. Współpraca z zespołem wsparcia drugiego...
Zobacz więcej ofert pracy

Konsultant techniczny ds. oprogramowania

Integra Software Sp. z o.o.
Piła
specjalista junior / mid
pełny etat
praca stacjonarna / hybrydowa
rekrutacja online
560 dni temu
Konsultant techniczny ds. oprogramowania

UMOŻLIWIAMY PRACĘ W MODELU HYBRYDOWYM PO OKRESIE WDROŻENIA W SIEDZIBIE FIRMY W KOSZALINIE.


 
Szukamy do współpracy młodszego doradcy, który dołączy do naszego zespołu wsparcia technicznego. Jeśli szybko identyfikujesz problemy i znajdujesz optymalne rozwiązania – sprawdź, czy nie szukamy Ciebie.

 

Jeżeli jesteś osobą zmotywowaną, zaangażowaną, lubisz wyzwania i cenisz zgrany zespół – Twoje miejsce jest wśród nas.

 

Integra Software oferuje rozwiązania dla branż technicznych związanych głównie z transportem i motoryzacją. Systemy tworzone są zarówno dla dużych firm korporacyjnych oraz małych i średnich przedsiębiorstw, m.in. dla importerów części zamiennych, sieci warsztatowych, flot pojazdów, serwisów samochodowych, sklepów motoryzacyjnych, baz transportowych.

 

Wśród klientów firmy Integra można wymienić firmy takie jak: Bosch, Bridgestone, Continental, Michelin, Mercedes-Benz, Auto Partner S.A., Auto Land Polska S.A., Inter Parts, Inter-Team, Motogama, Denckermann i sieci serwisowe m.in: Bosch-Service, FirstStop (Bridgestone), BestDrive (Continental), Euromaster (Michelin), AD Service, OK Serwis, Auto Team Service, ASO różnych marek, itp.

 

Obecnie na rynku krajowym i zagranicznym (Czechy, Niemcy, Szwajcaria, Słowacja, Ukraina) funkcjonuje ponad 200 000 licencji oprogramowania marki Integra, które są obecne na rynku od prawie 30 lat. Projektowanie oraz tworzenie systemów oparte jest na wieloletnim doświadczeniu zarówno w branży informatycznej jak i motoryzacyjnej. Według niezależnego raportu dotyczącego komputeryzacji warsztatów 25% firm używa rozwiązań marki Integra.

 

 

Co trzeba robić?
  • Obsługiwać pierwszą linię wsparcia technicznego 
    Będziesz odpowiedzialny za wsparcie klientów w zakresie obsługi programu

  • Analizować zgłaszane problemy także we współpracy z działem rozwoju
    Szybko identyfikujesz problemy i znajdujesz skuteczne rozwiązania

  • Przygotowywać raporty dotyczące obsługiwanych zgłoszeń
    Pomoże nam to wykryć najczęściej występujące problemy i je wyeliminować

  • Wspierać proces wdrożenia oprogramowania u klientów
    Chcemy, aby nasze systemy były dostosowane do potrzeb i wymagań klientów  

 

 

 

Różnorodność wykonywanych zadań i codzienne wyzwania powodują, że rzadko wykonujemy powtarzalne zadania.

 

 

 Czego oczekujemy?
  • Nie wymagamy doświadczenia, zapewniamy wdrożenie na tym stanowisku
    Liczymy na Twoją otwartość na wiedzę i pozyskiwanie umiejętności

  • Umiejętności organizacji pracy i samodzielności w wykonywaniu zadań
    Chcemy być pewni, że w pełni zrealizujesz powierzone Tobie zadania

  • Rozwiniętych zdolności komunikacyjnych
    Twoje umiejętności ułatwią porozumienie się z klientem

  • Zorientowania na szukanie rozwiązań
    Jeśli na co dzień wykazujesz się dociekliwością i analitycznym podejściem – to szukamy właśnie Ciebie

  • Umiejętności pracy zespołowej
    Współpracuj z zespołem, aby wspólnie osiągać wyznaczone cele

 

 

 

Jeżeli chcesz rozwijać swoje umiejętności w obszarze IT (m.in. wsparcia technicznego, wdrażania oprogramowania, testowania) to ta oferta jest stworzona dla Ciebie.

 
 
 Co jest mile widziane?
  • Zainteresowanie branżą motoryzacyjną
    Twoja pasja może pomóc przy codziennych zadaniach

  • Doświadczenie w obsłudze systemów klasy ERP
    Wiedza, która pozwoli sprawnie rozwiązywać powstałe problemy lub awarie

  • Doświadczenie jako konsultant wsparcia technicznego
    Podziel się z nami swoim doświadczeniem

  • Podstawowa znajomość tematyki dotyczącej sprzedaży i obsługi magazynu
    Dodatkowy plus, jeśli te zagadnienia nie są Ci obce

  • Znajomość MS SQL Server / Firebird
    Te i inne technologie mogą Ci tylko pomóc w codziennej pracy

 

Co możemy Tobie zaoferować?

Klikając w przycisk „Aplikuj” zgadzasz się na przetwarzanie przez CDS Mioduszewski danych osobowych zawartych w Twoim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę (zgoda obejmuje dodatkowe dane osobowe, które nie zostały wskazane w Kodeksie pracy lub w innych przepisach prawa, np. Twoje zdjęcie, zainteresowania). Dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych przepisach prawa (m.in. Twoje imię, nazwisko, doświadczenie zawodowe, wykształcenie) przetwarzamy na podstawie przepisów prawa. Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach. Twoja zgoda jest dobrowolna i nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Możesz ją cofnąć w każdym momencie, wysyłając e-mail na adres: rekrutacja@integra.com.pl. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przez CDS Mioduszewski przed cofnięciem zgody.
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Tech Solutions Specialist with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Responsibilities Communicate with advertisers and internal sales and services teams via phone, email, and chat as needed, Perform and verify the implementation of web-based products with customers, Give guidance, support, and train customers on how to use the products, Employ strong, clear...
  • Specjalista ds. rozwiązań technicznych z językiem poslkim

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Komunikacja z reklamodawcami oraz zespołami sprzedaży. Wdrażanie produktów internetowych z klientami. Szkolenie klientów w zakresie użytkowania produktów. Wysokojakościowa obsługa klienta. Zarządzanie projektami i zadaniami zgodnie z wymaganiami biznesowymi.
  • Specjalistka / Specjalista ds. wsparcia it

    PKO Bank Polski   Warszawa, Chmielna 89    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia (awarie, potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT),świadczysz zdalną pomoc w rozwiązywaniu problemów użytkowników w zakresie oprogramowania oraz sprzętu komputerowego i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Aplikacji

    POLPHARMA S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie i kontakt z użytkownikami w zakresie eksploatacji aplikacji wewnętrznych, głównie za pomocą systemu zgłoszeń; Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem istniejących aplikacji; Analizę i tworzenie specyfikacji wymagań; Proponowanie usprawnień w podległych...
  • Tech Solutions Specialist with Polish

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Responsibilities Communicate with advertisers and internal sales and services teams via phone, email, and chat as needed, Perform and verify the implementation of web-based products with customers, Give guidance, support, and train customers on how to use the products, Employ strong, clear...
  • Specjalista ds. rozwiązań technicznych z językiem niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Komunikacja z reklamodawcami i zespołami sprzedaży/usług (telefon, e-mail, czat). Wdrażanie i weryfikacja produktów internetowych z klientami. Szkolenie klientów w zakresie korzystania z produktów. Jasne i entuzjastyczne komunikowanie się z klientami i współpracownikami. Świadczenie...
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego IT

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Przyjmowanie i rejestracja telefonicznych zgłoszeń dotyczących awarii, problemów sprzętowych, uprawnień oraz aplikacji IT; Zdalne wsparcie użytkowników w zakresie obsługi oprogramowania oraz urządzeń komputerowych i peryferyjnych; Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług IT w celu...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Holenderskim

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   8 500 zł brutto/mies.  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Wsparcie Klienta: Oferowanie wyższej klasy pomocy technicznej przez telefon, e-mail i chat, obejmujące sprzęt, oprogramowanie oraz inne produkty klientów. Rozwiązywanie Problemów: Skuteczna diagnostyka i rozwiązywanie problemów technicznych, zapewniając wysoką satysfakcję klientów....
  • Serwisant komputerowy

    Klient portalu Praca.pl   Zamienie (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Diagnostyka usterek komputerów stacjonarnych. Testowanie i diagnozowanie komponentów komputerowych. Wymiana i naprawa uszkodzonych podzespołów. Konserwacja sprzętu, poprawa wydajności. Instalacja, konfiguracja systemów operacyjnych i sterowników. Doradztwo techniczne dla klientów.
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z j. francuskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Udzielanie wsparcia technicznego klientom przez telefon, e-mail oraz czat. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych w sprzęcie komputerowym i oprogramowaniu. Utrzymywanie wysokich standardów obsługi klienta i zapewnianie jakości wsparcia. Współpraca z zespołem wsparcia drugiego...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379