Centrum Bankowości Bezpośredniej - spółka Banku Pekao S.A.
Miejsce pracy: Kraków, ul. Josepha Conrada 37
Forma zatrudnienia: umowa o pracę / umowa zlecenia
- Telefoniczna obsługa Klientów Firmowych Banku Pekao S.A.
- Helpdesk Bankowości Elektronicznej PekaoBiznes24
- Obsługa mailowa
- Przyjmowanie i realizacja dyspozycji Klientów
- Brak sprzedaży telefonicznej :-)
- Znajomości pakietu MS Office
- Wykształcenia minimum średniego
- Umiejętności pracy na dużej ilości aplikacji
- Dobrej komunikacji oraz pozytywnego nastawienia
- Kreatywności i umiejętności rozwiązywania problemów
- Nie musisz znać angielskiego, ale za jego znajomość płacimy więcej :-)
- Umowę o pracę (3/4, 7/8, cały etat) – wynagrodzenie zasadnicze + premia miesięczna
- Pakiet szkoleń wstępnych za które Ci zapłacimy
- Pakiety socjalne (prywatną opiekę medyczną, Multisport, wyjazdy i imprezy)
- Przyjazną atmosferę pracy i możliwość rozwoju
- Pracę u nas łatwo pogodzisz z nauką, obowiązkami rodzicielskimi czy realizacją swoich pasji
- Możliwa umowa zlecenia - elastyczny grafik i stawka godzinowa 14,50 zł/h–22 zł/h
Poznaj
Pekao Direct Sp. z o.o.
#KimJesteśmy?Najlepszym PraCCodawcą Roku w branży usług Contact Center według prestiżowego Konkursu Złota Słuchawka. Wyznaczamy standardy rozwoju bankowości internetowej i mobilnej. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania i pomagamy Klientom Banku Pekao S.A. w codziennym bankowaniu.
#DlaczegoMy?Wiemy jak ważne jest by praca, którą wykonujesz dawała radość i satysfakcję. Pomożemy Ci w odkryciu Twoich talentów i pokładów dobrej energii. Otrzymasz od nas wsparcie, dzięki któremu rozwiniesz swoje skrzydła.
#WejdźNaPokładPekaoDirectPracujemy w zgranych zespołach, które tworzą całość naszego Contact Center. Pozwala nam to na zdobywanie prestiżowych nagród branżowych takich jak: Złota Słuchawka, Telemarketer, Złoty Bankier, ARC i wiele innych. Wymieniamy się doświadczeniami, doceniamy wiedzę i stawiamy na relację.