Centrum Bankowości Bezpośredniej - spółka Banku Pekao S.A.
Miejsce pracy: Kraków, ul. Josepha Conrada 37
Forma zatrudnienia: umowa o pracę / umowa zlecenia
-
Telefoniczna obsługa Klientów Firmowych Banku Pekao S.A.
-
Helpdesk Bankowości Elektronicznej PekaoBiznes24
-
Obsługa mailowa
-
Przyjmowanie i realizacja dyspozycji Klientów
-
Brak sprzedaży telefonicznej :-)
-
Znajomości pakietu MS Office
-
Wykształcenia minimum średniego
-
Umiejętności pracy na dużej ilości aplikacji
-
Dobrej komunikacji oraz pozytywnego nastawienia
-
Kreatywności i umiejętności rozwiązywania problemów
-
Nie musisz znać angielskiego, ale za jego znajomość płacimy więcej :-)
-
Umowę o pracę (3/4, 7/8, cały etat) – wynagrodzenie zasadnicze + premia miesięczna
-
Pakiet szkoleń wstępnych za które Ci zapłacimy
-
Pakiety socjalne (prywatną opiekę medyczną, Multisport, wyjazdy i imprezy)
-
Przyjazną atmosferę pracy i możliwość rozwoju
-
Pracę u nas łatwo pogodzisz z nauką, obowiązkami rodzicielskimi czy realizacją swoich pasji
-
Możliwa umowa zlecenia - elastyczny grafik i stawka godzinowa 14,50 zł/h–22 zł/h
Poznaj
Pekao Direct Sp. z o.o.
#KimJesteśmy?Najlepszym PraCCodawcą Roku w branży usług Contact Center według prestiżowego Konkursu Złota Słuchawka. Wyznaczamy standardy rozwoju bankowości internetowej i mobilnej. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania i pomagamy Klientom Banku Pekao S.A. w codziennym bankowaniu.
#DlaczegoMy?Wiemy jak ważne jest by praca, którą wykonujesz dawała radość i satysfakcję. Pomożemy Ci w odkryciu Twoich talentów i pokładów dobrej energii. Otrzymasz od nas wsparcie, dzięki któremu rozwiniesz swoje skrzydła.
#WejdźNaPokładPekaoDirectPracujemy w zgranych zespołach, które tworzą całość naszego Contact Center. Pozwala nam to na zdobywanie prestiżowych nagród branżowych takich jak: Złota Słuchawka, Telemarketer, Złoty Bankier, ARC i wiele innych. Wymieniamy się doświadczeniami, doceniamy wiedzę i stawiamy na relację.