Dołącz do Webhelp+Concentrix
- Dbałość o utrzymanie wysokiej jakości obsługi klientów
- Kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat
- Odpowiedzi na pytania i problemy klienta
- Nadzorowanie reklamacji
- Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
- Mile widziany status studenta
- Znajomość
- języka polskiego na poziomie C1 (w mowie i w piśmie)
- języka angielskiego na poziomie B2 (komunikacja w zespole)
- MS Office
- Umowę zlecenie
- Praca zmianowa w godzinach:
- 8:00-16:00 oraz 11:00-19:00
- 9:00-17:00 (weekendy)
- 5 dni w tygodniu oraz 3 dni w miesiącu w weekend
- praca w weekend = wolne na tygodniu
- Elastyczny grafik. Dopasuj swoje godziny pracy do swoich potrzeb! :)
Poznaj
Concentrix
Ponad 400 entuzjastycznych pracowników z ponad 12 krajów pracuje w naszym szczecińskim oddziale, aby zaoferować naszym Klientom najlepsze produkty i usługi. Jeśli szukasz szansy na rozwój i wykorzystanie Twoich umiejętności, to jest to miejsce dla Ciebie. Planujemy zrobić coś wielkiego i szukamy zmotywowanych i kreatywnych ludzi do działania.
Wierzymy w bohaterów dnia codziennego. Tych, którzy mają odwagę podążać za swoją pasją i którzy mają siłę i determinację, by realizować swoje marzenia.
Właściciele małych firm znajdują się w centrum naszych działań, dlatego tworzymy skuteczne i łatwe w użyciu rozwiązania finansowe, aby pomóc im w prowadzeniu działalności. Dzięki mentalności założycieli i nastawieniu "team-first" nasze zróżnicowane zespoły w Europie, Ameryce Południowej i Stanach Zjednoczonych współpracują ze sobą, aby właściciele małych firm, z którymi współpracujemy, mogli odnosić sukcesy, robiąc to, co kochają.
Poszukujemy energicznych, zorientowanych na klienta profesjonalistów do udziału w projekcie realizowanym dla naszego klienta z możliwością zatrudnienia w pełnym wymiarze godzin.