Asseco Data Systems to jedna z większych firm informatycznych w Polsce, zatrudniająca ponad 900 wysokiej klasy specjalistów w kilku lokalizacjach. Zakres działania jest bardzo szeroki: chmura obliczeniowa, centra przetwarzania danych, podpis elektroniczny, bezpieczeństwo danych, systemy dedykowane, korespondencja masowa.
Aktualnie do zespołu w Warszawie poszukujemy osoby na stanowisko:
Konsultant obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: KOK/10/PE/2016
Zadania:
- obsługa sprzedażowa oraz posprzedażowa klientów
- wprowadzanie nowych produktów do oferty klientów
- weryfikacja tożsamości subskrybenta oraz poprawności złożonych przez niego wniosków
- ścisła współpraca z klientami w zakresie realizacji zleceń
- prowadzenie całości dokumentacji związanej z realizowanym zleceniem
- czynny udział w spotkaniach szkoleniowych dotyczących usług i produktów firmy
Wymagania:
- wykształcenie wyższe
- nastawienie na realizację celów
- doskonała znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel)
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- komunikatywność, doświadczenie w bezpośrednim kontakcie z klientem
- wysoka kultura osobista
- samodzielność i dobra organizacja pracy
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia.
- Stabilne zatrudnienie w jednej z największych firm IT w Polsce.
- Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji i rozwoju zawodowego.
- Dobrą atmosferę pracy w gronie najlepszych fachowców branży IT.
- Bogaty pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie działań sportowych).