Szukamy kandydatów na stanowisko:
Konsultant Obsługi Infolinii
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: Infolinia_11_WA
Telbridge Sp. z o.o. jest firmą o ugruntowanej pozycji na outsourcingowym rynku call centers, specjalizującą się głównie w sektorze ubezpieczeń i telekomunikacji. Działamy od 2005 roku wyłącznie na bazie polskiego kapitału. Aktualnie zatrudniamy ponad 1000 pracowników w 6 oddziałach: Częstochowie, Radomiu, Toruniu, Warszawie, Kielcach oraz Bukareszcie.
Opis Stanowiska:
- Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za profesjonalną, telefoniczną obsługę Klientów
Zadania:
- odbieranie połączeń przychodzących Klientów programu lojalnościowego,
- udzielanie informacji dotyczących programu (usługi, promocje),
- pomoc w rozwiązywaniu problemów,
- przyjmowanie reklamacji,
- budowanie dobrych relacji z Klientami,
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Wymagania:
- wykształcenie średnie,
- nienaganna dykcja, swoboda wypowiedzi,
- nastawienie pro klienckie,
- wysoka kultura osobista,
- znajomość obsługi komputera,
- dodatkowym atutem będzie doświadczenie w obsłudze Klienta \ Callcenter,
- mile widziani studenci
Chciałbyś mieć przyjemną pracę, wolne weekendy i kasę na swoje wydatki?
Wyślij do Nas swoją aplikację i rozpocznij pracę na Naszej infolinii!
Oferujemy:
- pracę 20 godzin tygodniowo, od pon do pt (godz. 9 - 17),
- długotrwałą współpracę w firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku,
- elastyczny czas pracy i komfortowe warunki,
- szkolenie przygotowujące do pracy,
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia,
- miłą atmosferę pracy w młodym zespole.